GTA 6 może posiadać raytracing. Rockstar Games szuka pracowników obeznanych ze śledzeniem promieni

Gry
1414V
GTA 6 oficjalna grafika
Grzegorz Cyga | 19.04, 21:35

Grand Theft Auto VI jest jedną z tych gier, na których premierę czeka cały świat. Gra Rockstar Games ma trafić na aktualne konsole, więc musi oferować odpowiednio wysoki poziom. Chociaż o to możemy być spokojni, Rockstar Games szuka pracowników, którzy zaimplementują jeden z technologicznych standardów.

Do premiery Grand Theft Auto VI został przynajmniej rok. Chociaż wokół nowej odsłony legendarnej serii krąży masa spekulacji, jedno jest pewne – tytuł nas oczaruje. Może za to odpowiadać sam klimat Vice City, w którym zostanie umiejscowiona akcja. Jednak z racji tego, że GTA 6 zmierza na PlayStation 5 i Xbox Series X|S gracze oczekują, że gra zaoferuje oprawę graficzną, która nie tylko podtrzyma znany z poprzednich produkcji Rockstara wysoki poziom, ale i będzie spełniać aktualne standardy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jednym z nich jest obecność śledzenia promieni, znanego również jako raytracing. Rockstar może zdawać sobie sprawę z tego, jak potrafi wpłynąć na wrażenia, dlatego studio szuka pracowników obeznanych z tą techniką.

Deweloperzy grają w otwarte karty, ponieważ ogłoszenie o pracę pojawiło się w popularnym serwisie LinkedIn. Firma oczekuje od osoby, która obejmie stanowisko starszego programisty grafiki doświadczenia z interfejsami DXR lub NVR, które umożliwiają implementację raytracingu w czasie rzeczywistym.

GTA 6 Raytracing Linkedin

Warto jednak zauważyć, że członkowie Rockstar Games są już z nią zaznajomieni. W konwersji Grand Theft Auto V przygotowanej z myślą o PlayStation 5 i Xbox Series X|S śledzenie promieni zostało już dodane do tej ponad dziesięcioletniej produkcji.

Źródło: TwistedVoxel.com

Komentarze (38)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper