Sony zadba o wielkość łatek w dniu premiery gier

Gry
1444V
Sony zadba o wielkość łatek w dniu premiery gier
Wojciech Gruszczyk | 23.02.2015, 16:33
PS4

Aktualizacje Day One to prawdziwa plaga ostatnich miesięcy. Twórcy nie tracą czasu na łatanie produkcji przed wrzucenie gier do tłoczni i z tego powodu przed uruchomieniem pozycji często musimy pobrać kilku gigabajtowe pliki. Sony chce zadbać, aby ta sytuacja została zniwelowana. 

W ostatnim czasie każda gra otrzymuje łatkę w dniu premiery. Czasami jest to tylko kilkaset megabajtów, innym razem 3GB, a zdarzają się nawet aktualizacje, które ważą ponad 10GB. Rekordzistą w tym temacie jest bez wątpienia Halo: The Master Chief Collection – 15GB.

Dalsza część tekstu pod wideo

W tej sprawie postanowił wypowiedzieć się prezydent europejskiego oddziału Sony – Jim Ryan – który zapowiedział, że firma postara się zadbać o wielkość łatek u swoich wewnętrznych ekip:

„Myślę, że łatki odgrywają wystarczającą rolę, gdy mają rozwiązać błędy, które pojawiły się w grze w ostatniej chwili, prawda? Ale w zastępstwie lub dla bezpieczeństwa właściwego procesu QA, sądzę, że te rzeczy nie mogą pójść za daleko. I na pewno, jeśli chodzi o nasze własne produkcje, mam zamiar zaostrzyć te przepisy.”

Oczywiście Sony nie może wymagać podobnego zaostrzenia przepisów względem autorów zewnętrznych (third-party), jednak Ryan uważa, że każdy wydawca wybierając drogę wielkich łatek w dniu premiery, będzie ponosić konsekwencję tego działania. 

Źródło: http://www.worldsfactory.net/2015/02/23/sony-to-reduce-day-one-patch-size-for-its-games

Komentarze (40)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper