Soczyste szczegóły z Dragon's Dogma Online - fabuła, grafika, czat, DLC itd.
Capcom coraz to chętniej wypowiada się na temat Dragon's Dogma Online. W Sieci pojawiają się nowe materiały, na których widzimy walkę łowców z wielkimi stworami. Nadszedł czas na zebranie najnowszych, soczystych wieści.
Niedawno poinformowaliśmy o wielkich zmianach w Deep Down. Autorzy chcą przebudować projekt niemal pod każdym względem i z tego powodu w japońskiej firmie „zielone światło” otrzymał Dragon's Dogma Online.
To właśnie ta pozycja zadebiutuje w pierwszej kolejności i jednocześnie da szansę autorom Deep Down na przeprojektowanie gry.
W zasadzie Dragon's Dogma Online powinna zadowolić graczy, którzy zagrywali się w dwie pierwsze odsłony z tej serii. Deweloperzy wyciągają najlepsze elementy z tych dzieł i wrzucają je w sieciowe szaty.
Tak prezentują się szczegóły:
- W grze nie pojawi się czat głosowy.
- Produkcja wygląda „szorstko” i prezentuje grafikę z poprzedniej generacji.
- Twórcy dodali do pozycji wszystkie bronie oraz cały ekwipunek z Dragon's Dogma i Dragon's Dogma: Dark Arisen oraz wiele nowych elementów. Wszystkich nowych przedmiotów jest 1000, ale wciąż można przygotowywać nowe sprzęty z materiałów.
- Gracze mogą przełączać się pomiędzy serwerami.
- Gracze mogą tworzyć wiele postaci na jednym koncie.
- Produkcja na komputerach osobistych nie będzie mieć wielkich wymagań – 3-letni PC wystarczy, aby zagrać w pozycję na przyzwoitym poziomie.
- Gra to długotrwały projekt – ze względu na specyfikę obszarów, lochów, zadań, polowań w pozycji będzie można spędzić wiele czasu (poziom będzie rósł wraz z naszymi postaciami).
- Twórcy zapowiedzieli 3 rozszerzenia do produkcji.
- Tytuł nie jest powiązany fabularnie z Dragon's Dogma i Dragon's Dogma: Dark Arisen.
- W przypadku pierwszej odsłony antagonistą był Smok, jednak w najnowszym tytule to gracze będą ochraniać Białego Smoka.
- W projekcie nie zabraknie Pomocników i nadal będziemy mogli przygotować swojego „Main Pawna”.
- Pomocników możemy ponownie ubierać i wyposażać.
- Krótki opis klas postaci:
- Fighter = ataki krótkiego zasięgu
- Hunter = ataki dalekiego zasięgu
- Priest = leczenie i wskrzeszania
- Shield Sage = typowy tank.
- W party może maksymalnie znajdować się czterech graczy. Można dodawać do zabawy Pomocników.
- Twórcy pozwolą na grę solo.
- Nadal można wynajmować i zatrudniać Pomocników.
- Autorzy przygotowali wiele nowych elementów do tworzenia postaci.
- Pomocnicy mogą pomagać w rzemiośle.
- System pancerzy pozostał bez większych zmian, ale twórcy urozmaicili ten element o dostosowywanie (kolorowanie?).
- System umiejętności z Dragon's Dogma i Dragon's Dogma: Dark Arisen pozostał – wciąż musimy kupować nowe skille za punkty dyscypliny.
- Nie ma kogoś podobnego do Ur-Dragona jako bossa.
- Są raidy dla 8 graczy!
- Zostaną wprowadzone emotki i klany.
- Twórcy są przekonani, że jeśli podobał Ci się Dragon's Dogma i Dragon's Dogma: Dark Arisen to z tym tytułem będzie podobnie.