Znani influencerzy Xboxa nie wytrzymali! Po ostatnich plotkach wielu publicznie wycofuje wsparcie dla marki

Gry
14065V
XboX
Łukasz Musialik | 06.02, 16:07

Wielu influencerów, którzy od lat wspierają poczynania Microsoftu, bronią oferty Xboxa i informują na bieżąco o tym co dzieje się wokół tematu gier i konsol, są (pisząc najłagodniej) poirytowani faktem, że rzekomo ekskluzywne gry na Xboxa miałyby trafić do PS5 i na inne platformy.

Xbox stracił wielu swoich największych fanów, po tym jak w mediach pojawiły się informacje, że gry ekskluzywne dla tej konsoli mogą trafić na PlayStation. Według ostatnich doniesień Microsoft planuje wydać na PS5 takie tytuły jak Starfield, Hi-Fi Rush czy Indiana Jones.

Dalsza część tekstu pod wideo

Plotki te wywołały falę oburzenia wśród społeczności Xboxa, w tym influencerów, którzy mają duży wpływ na opinię publiczną. Niektórzy z nich zdecydowali publicznie wycofać swoje wsparcie dla marki, twierdząc, że Microsoft „zdradził ich zaufanie” i „zabił swoją konsolę”. Nie są to jakieś puste słowa, już kilko dość dobrze znanych publicznie influencerów wycofało swoje wsparcie dla marki, informując o tym na swoim Twitterowym profilu. 

Jednym z nich jest Klobrille, który ma ponad 158 tysięcy obserwujących na Twitterze/X, w tym szefa Xboxa Phila Spencera i cały zespół marketingowy i PR-owy Microsoftu. W poniedziałek Klobrille napisał, że zmiana strategii Microsoftu sprawiła, że przemyślał swoje poparcie dla Xboxa.

Innym znanym influencerem Xboxa jest Timdog, który ma 82 tysiące obserwujących, w tym Spencera, oficjalne konto Xboxa i jego liderów marketingowych. Timdog zrobił bardziej dramatyczny gest, transmitując 7-godzinną dyskusję na X pod hasłem „Nie jestem już fanboyem Xboxa”. „Xbox mógł zabić Game Pass, powiedzieć kupuj nasze ekskluzywne gry i skupić się na naszym sprzęcie i to byłoby 100%  lepszym pomysłem, niż powiedzieć ZABIJMY EKSKLUZYWNE GRY i wypuśćmy Halo na PS5. Oburzenie nie byłoby aż tak duże, a wy moglibyście wrócić do zdrowego biznesu” – napisał.

Kolejny influencer Xboxa, KidSmoove, użytkownik Twittera / X, zmienił swój baner na Twitterze na logo z napisem „Fuck Xbox". A nie jest to jedyna taka osoba. Gdzie indziej niektórzy użytkownicy mediów społecznościowych opublikowali swoje posty i tweety, gdzie poinformowali o sprzedaży swoich konsol i gier. Jako dowód pokazują paragony, potwierdzając tym, że nie żartują

Cała sytuacja wydaje się być dość absurdalna, ponieważ ani Microsoft, ani szefostwo Xboxa nie potwierdziło wszystkich tych medialnych doniesień. Tymczasem wielu fanów Xboxa czuje się zdradzonych i rozczarowanych.

Źródło: videogameschronicle.com

Komentarze (478)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper