Znamy portret polskiego gracza! 15 grudnia poznamy wyniki

Inf. prasowa
1049V
Znamy portret polskiego gracza! 15 grudnia poznamy wyniki
Wojciech Gruszczyk | 10.12.2014, 18:02

Otrzymaliśmy wiadomość, że niemal 80 000 osób wzięło udział w badaniach #jestemgraczem! Wszystkie szczegółowe wyniki zostaną przedstawione za pośrednictwem streamu już 15 grudnia. Dzisiaj mamy dla Was pierwsze informacje. 

Jaką rolę w życiu gracza pełnią gry? Czy i w jaki sposób wpływają na jego relacje ze znajomymi, edukację, zdrowie fizyczne oraz karierę? Czy granie nauczyło go umiejętności, które z powodzeniem wykorzystuje w życiu? Najważniejsze odpowiedzi na te i inne pytania, tworzące rzetelny obraz polskiego gracza, poznamy już 15 grudnia o godzinie 17:00. Stream z prezentacji wyników i dyskusję grona ekspertów z dziedziny socjologii, psychologii i ludologii, będzie można oglądać na dedykowanym kanale w serwisie Twitch.tv, w witrynie www.jestemgraczem.com oraz na stronach WWW partnerów. Pełne wyniki zostaną udostępnione na oficjalnej stronie badania wkrótce po wydarzeniu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Z okazji zebrania niemal 80 000 ankiet w badaniu, organizatorzy przygotowali niespodziankę w postaci darmowych 80 wejściówek na oficjalną prezentację wyników w jednym z warszawskich kin. Aby zdobyć jedną z nich i osobiście uczestniczyć w tym wydarzeniu, wystarczy wziąć udział w prostym konkursie na fan page’u jestemgraczem.com na Facebooku.

Kim jest polski gracz? Z badania wynika m.in., że gracze wyraźnie częściej uczestniczą w kulturze niż ogół Polaków.

Dla przykładu aż 72% graczy przeczytało w ubiegłym roku książkę dla przyjemności. To o 13 punktów procentowych więcej niż wśród ogółu Polaków przebadanych przez CBOS w ramach badania „Aktywności i doświadczenia Polaków w 2013 r.”. Gracze to również fani kina. Tutaj różnica w stosunku do ogółu mieszkańców Polski jest największa i wynosi aż 38%. O wiele częściej uczestnicy wirtualnej rozgrywki obcują także z kulturą wysoką: teatrem, koncertami czy wizytami w muzeum.

Sponsorem badania jest producent kart graficznych: SAPPHIRE Technology. Projekt wspiera szeroka koalicja polskiego środowiska gamingowego. Patronat nad akcją objęli m.in. CD-Action, cybersport.pl, dobreprogramy.pl, gamezilla.pl, gry.interia.pl, Patryk „Rojo” Rojewski, pclab.pl, polskilive.pl, polygamia.pl, ppe.pl, PSX Extreme oraz Rock i jego blog jarock.pl.

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (40)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper