Nintendo Switch 2 z grafiką na poziomie PS5? Nintendo pokazało imponujące demo technologiczne Unreal Engine 5

Gry (plotka)
7960V
Nintendo Switch 2
Wojciech Gruszczyk | 07.09, 13:45

Kolejna redakcja potwierdziła informacje dotyczące Nintendo Switch 2. Japończycy mogą zaskoczyć mocą, ponieważ podczas prezentacji odpalono demo technologiczne The Matrix Awakens – to właśnie ten tytuł został przygotowany, by zaprezentować potencjał PlayStation 5 i Xboksów Series X|S.

Andy Robinson z VGC potwierdził wcześniejszy raport Eurogamera, a nawet dorzucił kilka dodatkowych szczegółów. Japończycy faktycznie pokazywali The Legend of Zelda: Breath of The Wild i produkcja działała w znacznie lepszej jakości względem oryginalnej wersji wydanej na Nintendo Switcha.

Dalsza część tekstu pod wideo

Przyjmuje się, że jedno demo "Switch 2" było ulepszoną wersją tytułu premierowego Switch Zelda: Breath of the Wild, działającego z wyższą liczbą klatek na sekundę i rozdzielczością niż oryginalna gra, na sprzęcie ukierunkowanym na specyfikację nowej konsoli (ale nie było sugestii, że gra faktycznie zostanie ponownie wydana).

To jednak nie koniec, ponieważ Nintendo miało przyjechać do Kolonii z „imponującym demem technologicznym” Unreal Engine 5 – było to dokładnie The Matrix Awakens.

Inne źródło VGC stwierdziło, że Nintendo zaprezentowało imponujące demo technologiczne The Matrix Awakens Unreal Engine 5 firmy Epic - pierwotnie wydane w celu zaprezentowania mocy PlayStation 5 i Xbox Series X w 2021 roku - uruchomione na docelowych specyfikacjach swojej następnej konsoli.

Nintendo Switch 2 miałby w tej sytuacji otrzymać wsparcie technologi DLSS 3.5 firmy NVIDIA, ale także zaawansowaną ray tracing oraz „grafikę porównywalną” z PlayStation 5 i Xboksami Series X|S.

Demo zostało podobno uruchomione przy użyciu technologii skalowania Nvidii DLSS 3.5, z włączonym zaawansowanym ray tracingiem i grafiką porównywalną z konsolami Sony i Microsoftu obecnej generacji.

Wiele na to wskazuje, że tym razem Nintendo zadba o odpowiednią moc dla swojej platformy, a jednocześnie współpraca z firmą NVIDIA może pomóc w przyszłości deweloperom, by zadbać nie tylko o piękniejszą grafikę, ale przede wszystkim płynniejszą animację w wielu nowych tytułach zmierzających na rynek.

Dla przypomnienia, zobaczcie The Matrix Awakens:

Źródło: VGC

Komentarze (200)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper