Ghostwire: Tokyo znacząco ulepszone na Xboksach. Twórcy dopieszczają wydajność

Gry
873V
Ghostwire: Tokyo
Iza Łęcka | 19.05.2023, 13:03

Japońscy deweloperzy nie zawodzą oddanej społeczności Microsoftu, czego efektem jest duża aktualizacja Ghostwire: Tokyo poprawiająca działanie pozycji na Xboksach Series X|S. Studio powiększyło galerię, by prezentować prace fanów.

Osadzona w specyficznych realiach współczesnego Tokio gra Tango Gameworks zadebiutowała na Xboksach w kwietniu, nie oferując jednak wyjątkowych wrażeń. Opublikowane porównania pokazywały, że tytuł działa i wygląda lepiej na PlayStation 5. Nie musieliśmy zbyt długo czekać na reakcje - pliki wczoraj wylądowały na serwerach Microsoftu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Deweloperzy potwierdzili, że zwiększyli wydajność na konsolach, a posiadacze najmniejszego Xboksa w historii mogą sprawdzić nowy tryb, który zgodnie z założeniami korzystnie wpłynie na doświadczenie.

Wprowadziliśmy optymalizację w celu zwiększenia wydajności gry, zwłaszcza na konsolach Xbox, w tym tryb wydajności HFR dla konsol Xbox Series S, którego włączenie powinno zapewnić znacznie płynniejszą rozgrywkę. To nowe ustawienie znajdziecie w menu Opcje > Grafika.

Tango Gameworks zareagowało także na sygnały zwrotne graczy i rozbudowało podziemną galerię, która została dodana wraz z aktualizacją Pajęcza Nić – we wskazanym miejscu możemy podziwiać prace społeczności. Przestrzeń została nieco odmieniona, a jej atutem są prace koncepcyjne artystów studia.

W aktualizacji Pajęcza Nić dodaliśmy galerię sztuki w pobliżu skrzyżowania Shibuyi, aby wystawić w niej zwycięskie prace nadesłane przez graczy w ramach konkursu związanego z trybem zdjęć w Ghostwire: Tokyo. W tej łatce powiększyliśmy tę podziemną galerię, dodając do niej dzieła grafików koncepcyjnych studia Tango Gameworks – na przykład sezonowe grafiki, które mogliście widzieć na naszych kanałach w mediach społecznościowych, oraz grafiki koncepcyjne przygotowane na potrzeby aktualizacji Pajęcza Nić! Zamierzamy korzystać z tej przestrzeni także w przyszłości!

W zestawieniu poprawek znajdziemy także wzmianki o usunięciu błędów wpływających na stabilność gry oraz dopracowaniu misji pobocznej Obawa o dzieci.

  • Usunęliśmy różne błędy wpływające na stabilność gry.
  • Rozwiązaliśmy problemy z konfliktami w przypisaniu klawiszy (na PC).
  • Misja poboczna „Obawa o dzieci” – usunęliśmy błąd mogący blokować rozgrywkę po wczytaniu zapisu wykonanego po przejściu pracowni medialnej.
  • Usunęliśmy błąd, który mógł uniemożliwić pojawienie się kappy w szkole.
  • Usunęliśmy błąd, przez który wykrywanie kolizji z piekielnym Tsuchigumo działało również po jego pokonaniu, co uniemożliwiało dalszą grę.
  • Naprawiliśmy różne pomniejsze błędy.

Ghostwire: Tokyo jest dostępne w katalogach Xbox Game Pass oraz PlayStation Plus, jeśli więc nie mieliście jeszcze okazji kupić pozycji wypełnionej po brzegi japońskim folklorem, to możecie ją sprawdzić w ramach abonamentów.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghostwire: Tokyo.

Źródło: Bethesda

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper