Redfall powinien zostać opóźniony? Jason Schreier uważa, że Betheda chce, by gra poniosła porażkę

Arkane Studios rozpętało burzę, przekazując szczegóły rozgrywki w Redfall na Xboksach Series X|S. Spora część społeczności naciska na deweloperów twierdząc, że termin premiery powinien zostać zmieniony. Nieco niepokojące wnioski ze sprawy przedstawił Jason Schreier.
Z samego rana informowaliśmy o długim, dziewięciomiesięcznym opóźnieniu Suicide Squad: Kill the Justice League – pomimo ogromnego rozgłosu i fali krytyki, jaka spłynęła na Redfall, wampirza przygoda jak na razie nie podąży podobną drogą. Gracze jednak nie ukrywają, że Arkane Studios mogłoby otrzymać więcej czasu, by dopracować grę i zaoferować gameplay w 60 fps.
Opóźnijcie #Redfall do czasu, aż łatka na 60fps będzie gotowa.




Delay #Redfall until the 60fps patch is ready. Tweeted. pic.twitter.com/D7P5lKzx0P
— colteastwood (@Colteastwood) April 12, 2023
Dla przypomnienia, jestem w 100% za "opóźnieniem Redfall do momentu, aż gra będzie gotowa".
For the record, I am 100% on board the 'delay Redfall until it's ready' hype train.
— Skill Up (@SkillUpYT) April 13, 2023
Zaraz, dlaczego nie wydacie gry, gdy będzie dostępna możliwość uzyskania 60 fps?
Bo opóźnianie gry byłoby jeszcze gorszym rozwiązaniem, szczerze mówiąc. Nie mogą sobie pozwolić na więcej zmian w tym momencie.
Because delaying the game would be an even worse look honestly. They can't afford anymore delays at this point.
— Don Otaku (@PastaF3et) April 12, 2023
Wystarczy opóźnić aż aktualizacja będzie mogła być patchem premierowym?
Just delay until the update can be a launch patch?
— Tom Happ (@AxiomVerge) April 13, 2023
Opóźnijcie to aż 60fps będzie gotowe.
Delay it till the 60fps is ready.
— Frogboyx1Gaming (@Frogboyx1Gaming) April 12, 2023
Do sprawy Redfall odniósł się Jason Schreier, który śmiało stwierdził, że Bethesda nie wierzy w sukces nadciągającej gry. Tytuł zadebiutuje w niezwykle wymagającym momencie, a brak 60 klatek na sekundę podczas zabawy może być czynnikiem, który wpłynie na decyzje o zakupie. Pomimo różnic, część klientów może wybrać pozycję EA lub zaczeka na produkcję Nintendo.
Myślę, że Redfall wygląda dobrze, ale biorąc pod uwagę decyzje PR/marketingowe i datę premiery (cztery dni po Star Wars i dziesięć dni przed Zeldą), wygląda na to, że Bethesda chce, żeby to się nie udało.
Sporą trudnością dla wampirzej strzelanki może okazać się data premiery, bowiem gra Arkane Studios ma trafić na Xboksy Series X|S oraz komputery osobiste już za 18 dni. Deweloperzy i wydawca stoją przed niemałym wyzwaniem – nie możemy zapomnieć, że jest to pierwszy projekt zespołu po przejęciu firmy przez Microsoft.