The Lord of the Rings: Gollum na rozbudowanym fragmencie rozgrywki. Nacon promuje nadciągający tytuł

Gry
677V
The Lord of the Rings: Gollum
Iza Łęcka | 24.03.2023, 12:53

Od czasu tegorocznego wydania Nacon Connect twórcy niezwykle mocno zachęcają do produkcji koncentrującej się na Gollumie. Na co dokładnie możemy liczyć i jakimi systemami autorzy chcą przyciągnąć naszą uwagę? Zobaczmy na nowym gameplayu.

Po wielu opóźnieniach i perturbacjach gracze niebawem będą mogli zapoznać się z nową przygodą osadzoną w uniwersum Władcy Pierścieni. Od kilku tygodni Nacon oraz Daedalic Entertainment często dzielą się materiałami ukazującymi w całej okazałości tytuł skupiający się na przeżyciach Golluma. Głównym celem ekipy jest przedstawienie nieopowiedzianej dotąd historii.

Dalsza część tekstu pod wideo

The Lord of the Rings: Gollum zadebiutuje 25 maja na PlayStation 5, PlayStation 4, Xboksach oraz PC – tym samym autorzy unikają starcia z głośnymi czerwcowymi premierami, jednocześnie zapowiadając, że do końca roku możliwości małego bohatera będą mogli sprawdzić użytkownicy konsol Nintendo Switch. Co jednak na nas czeka?

Na najnowszym fragmencie rozgrywki możemy spojrzeć na szereg wprowadzonych mechanik i pomysłów. Deweloperzy z Daedalic Entertainment nie ukrywają, że mając do dyspozycji postać o ograniczonych możliwościach fizycznych, musieli zwrócić uwagę na jego zdolności retoryczne oraz skradania się – jak zobaczycie na poniższym materiale Gollum wielokrotnie będzie musiał wymknąć się przeciwnikom, wykorzystując przy okazji wspinanie się czy wprowadzanie wrogów w błąd. Jednocześnie część fabuły skoncentruje się na wewnętrznej walce protagonisty ze Sméagolem, a nasze wybory wpłyną na przebieg zdarzeń.

„To podstawowa mechanika, która zmienia sposób, w jaki wchodzisz w interakcję ze światem i sposób, w jaki świat wchodzi w interakcję z tobą. Otrzymasz inne opcje, jeśli wybierzesz jedną stronę i inne opcje dla drugiej. To nie Detroit Become Human - to nie ta skala. Jeden poziom jest zupełnie inny w tej drugiej części gry. Jeśli przyjmiesz [określoną stronę – przyp. red.], będziesz miał wiele problemów” - zdradził redakcji Game Reactor deweloper Damiri Knapheide.

Źródło: YouTube.com

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper