PlayStation Playmakers nową inicjatywą Sony. Japończycy szukają „prawdziwych fanów PlayStation”

Gry
2428V
PlayStation logo
Wojciech Gruszczyk | 28.02.2023, 14:33

Japoński producent i wydawca przedstawił PlayStation Playmakers. Jest to specjalna grupa graczy, którzy jednocześnie posiadają duże zasięgi w mediach społecznościowych i będą mogli promować markę Sony. Korporacja chce realizować projekt z wielkimi gwiazdami.

Pamiętacie zaskakujące akcje promocyjne PlayStation 5 przed premierą konsoli aktualnej generacji? Polski oddział firmy zaangażował do reklamy nawet Roberta Lewandowskiego i najwidoczniej Sony chce dalej kontynuować taką formę współpracy ze znanymi osobistościami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Korporacja przedstawiła program PlayStation Playmakers – firma powitała w rodzinie „wielu wpływowych ludzi kultury”, którzy w zasadzie będą ambasadorami marki PlayStation. Firma będzie współpracować z między innymi twórcami, sportowcami, aktorami, artystami, graczami czy też „animatorami współczesnej popkultury”.

„Cieszymy się, że możemy powitać osobistości z całego świata, takie jak ikona NBA LeBron James, gwiazda muzyki country Jimmie Allen, aktor i komik King Bach, zawodowy sportowiec BMX Nigel Sylvester, WNBA All-Rookie NaLyssa Smith, gwiazdy NFL Ja'Marr Chase i CeeDee Lamb, francuska freestylerka Lisa Zimouche, belgijska gwiazda piłki nożnej Romelu Lukaku, brazylijski twórca treści Julio Cocielo oraz wiele innych gwiazd ze świata gier, sportu, e-sportu i rozrywki. Bądźcie czujni na ich kanałach społecznościowych, aby zobaczyć kilka zabawnych niespodzianek w tym tygodniu”.

Eric Lempel, starszy wiceprezes i szef globalnego marketingu w Sony Interactive Entertainment, podkreślił na stronie Sony ważny szczegół – korporacja chce koncentrować się na współpracy z „prawdziwymi fanami PlayStation”, którzy chcą dzielić się swoją pasją z z przyjaciółmi, społecznością i innymi graczami.

Przedstawiciel PlayStation przypomniał o sytuacji z reklamą God of War, w której wystąpił LeBron James:

„LeBron jest zapalonym graczem, a także pasjonatem swojej rodziny i społeczności. Kiedy podzieliliśmy się kreacją dla naszej kampanii "All Parents Can Relate", było to naturalne dopasowanie, ponieważ on i Bronny są wielkimi fanami God of War. Jest absolutnie fantastycznym współpracownikiem i nie moglibyśmy się bardziej cieszyć, że możemy go powitać w PlayStation Playmakers”.

Sony w kolejnych miesiącach ma przedstawić następnych partnerów PlayStation Playmakers, którzy będą promować markę PlayStation.

Źródło: SIE.com

Komentarze (125)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper