Square Enix znów nie radzi sobie z własnym silnikiem, stawia na Unreal Engine 4

Gry
798V
Square Enix znów nie radzi sobie z własnym silnikiem, stawia na Unreal Engine 4
Bartosz Dawidowski | 07.10.2014, 09:11

Square Enix ma ponownie problemy z technologią wypracowaną w swoich studiach. Twórcy Kingdom Hearts III mieli chyba dość siłowania się z Luminous Engine (które zasila Final Fantasy XIV: A Realm Reborn i Final Fantasy XV) i postanowili postawić na wielokrotnie przetestowane i sprawdzone rozwiązania.

W najnowszym wywiadzie z Famitsu Tetsuya Nomura zdradził, że zespół twórców porzucił Luminous Engine, na którym powstawało Kingdom Hearts III i wykorzystuje Unreal Engine 4.

Można mieć w związku z tym duże obawy o termin wydania Kingdom Hearts III. Zmiana silnika gry to w końcu nie kosmetyczne modyfikacje. Tetsuya Nomura jak zwykle jednak uspokaja (co robił również przez 8 lat powstawania Final Fantasy XV/Versus XIII).
 

Dalsza część tekstu pod wideo

"Powstawania gry idzie w normalnym tempie, zgodnie z harmonogramem. W związku z przesiadką na Unreal Engine 4 mamy problemy z renderingiem w kilku miejscach, ale ludzie z Epic Games nam pomagają, więc praca idzie w dobrym tempie" - powiedział Tetsuya Nomura.


Przypomnijmy przy okazji, że Nomura został niedawno odsunięty od tworzenia Final Fantasy XV. Miejmy nadzieję, że przełoży się to na szybsze tworzenie nowego Kingdom Hearts.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Kingdom Hearts III.

Źródło: http://www.famitsu.com/news/201410/07062806.html#page03

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper