Tańszy Netflix nie cieszy się dużym zainteresowaniem. Korporacja może mieć spory problem

Filmy/seriale
1199V
Netflix logo
Wojciech Gruszczyk | 21.12.2022, 17:38

Netflix zaoferował widzom nowy plan abonamentu, który jednak aktualnie nie cieszy się odpowiednim wynikiem. Tylko nieliczni klienci zainteresowali się opcją oglądania seriali i filmów z reklamami.

The Wall Street Journal przedstawił ciekawe informacje dotyczące nowego abonamentu platformy Netflix – według danych zebranych przez firmę analityczną Antenna, zaledwie 9% nowych klientów w Stanach Zjednoczonych wybrało najtańszą opcję, czyli nową propozycję z reklamami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Według przedstawionych danych – około 57% subskrybentów usługi z reklamami w pierwszym miesiącu to osoby powracające do serwisu lub rejestrujące się po raz pierwszy, a 43% to klienci, którzy przeszły z droższych planów.

Antenna szacuje, że do końca listopada zaledwie 0,2% abonentów platformy Netflix w Stanach Zjednoczonych zdecydowało się na plan z reklamami.

Jest to bardzo słaby wynik, który na pewno nie zadowala korporacji – dla przykładu HBO Max zanotował w czerwcu aż 15% nowych klientów zainteresowanych abonamentem z reklamami.

Netflix postanowił jednak zaoferować nową formę abonamentu, która mierzy się ze sporymi ograniczeniami – Netflix Basic with Ads oferuje oglądanie produkcji w 720p, nie zapewnia możliwości pobierania produkcji na urządzenia, a dodatkowo w tej ofercie nie jest dostępnych wiele znanych produkcji.

Netflix ma oferować tańszy abonament z reklamami na kolejnych rynkach, ale aktualnie nie potwierdzono, kiedy możemy liczyć na premierę propozycji w Polsce.

Źródło: The Wall Street Journal

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper