Gran Turismo 7. Polyphony naprawia zawieszanie gry i informuje o wykrytych bugach
Okazuje się, że ostatnia aktualizacja Gran Turismo 7, która wprowadziła trzy nowe samochody, wywołała przy okazji dosyć poważny problem w wyścigach ekskluzywnych dla PS4 i PS5.
Wspomniana aktualizacja, zapewniająca nam 3 świeże wozy, została wydana 29 września. Niestety wraz z patchem 1.23 do Gran Turismo 7 wkradł się też błąd, powodujący zawieszanie gry na ekranie końcowym po pewnych wyścigach, co blokowało dalsze postępy. Deweloperzy właśnie opublikowali aktualizację 1.24 do Gran Turismo 7, która eliminuje ten uciążliwy problem. W związku z wdrażaniem rzeczonego patcha serwery gry były niedostępne od rana. Prace konserwacyjne zostały już zakończone i fani mogą wrócić do normalnej zabawy.
Polyphony Digital zaktualizowało przy okazji listę znanych bugów, które zostaną naprawione w najbliższych aktualizacjach Gran Turismo 7. Problemy pojawiają się przede wszystkim w multiplayerowym lobby gdzie czasami nie można rozpocząć normalnie wyścigu. W lobby może też sporadycznie dochodzić do zawieszania gry i zablokowania postępów już po zakończeniu wyścigu. Błędy występują też w trybie splitscreen, gdzie zablokowane są ustawienia wspomagania dla drugiego gracza.
W tym miejscu czekają na was informacje o aktualizacji 1.23 do Gran Turismo 7.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Gran Turismo 7.