Hogwarts Legacy od kuchni. Avalanche pokazuje jak powstają postacie, animacje i sesje motion capture

Gry
779V
Hogwarts
Bartosz Dawidowski | 05.08.2022, 11:56

Wczoraj w sieci pojawił się filmik przerywnikowy z Hogwarts Legacy (Dziedzictwa Hogwartu), który został zaprezentowany w trakcie Autodesk Vision Series. Dziś natomiast możemy przyjrzeć się całej prezentacji wideo, w której głównym tematem były sesje motion capture.

Podczas Autodesk Vision Series 2022 deweloperzy z Avalanche Studios przedstawili proces powstawania Hogwarts Legacy. Autorzy skupili się przede wszystkim na temacie narzędzi wykorzystywanych do tworzenia nowej gry. To nie tylko Unreal Engine 4, ale również wiele innych współdziałających z tym środowiskiem technologii, takich jak Shogun, FaceWare, PerForce czy Houdini Engine.

Dalsza część tekstu pod wideo

Materiał jest w szczególności ciekawy od 7 minuty, kiedy autorzy zabierają nas do studia Avalanche, gdzie możemy przyjrzeć się, jak wygląda nagrywanie sesji motion capture z aktorami. Prace nad tymi pracami prowadzone są pod przewodnictwem Brady’ego Campbella. Deweloperzy w szczególności chwalą nowe „hełmy” mo-cap z kamerami, które rejestrują od razu również szczegółowe gesty mimiczne.

Warto też zerknąć na 11 minutę filmiku, gdzie autorzy demonstrują, jak tworzą przy pomocy swoich wewnętrznych narzędzi modele NPC-ów, które spotkamy w grze.

Hogwarts Legacy ma trafić na rynek w według oficjalnego komunikatu wydawcy w „sezonie świątecznym 2022 roku”, ale w związku z brakiem dokładnej daty premiery warto podchodzić do tej deklaracji ze sporą dozą sceptycyzmu. Na tym etapie nie można wykluczyć kolejnego opóźnienia premiery tego RPG rozgrywającego się w wielkim, otwartym świecie. W pierwotnych planach gra miała pojawić się na rynku już w 2021 r.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Hogwarts Legacy.

Źródło: https://youtu.be/Y2IP8_FCwyc

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper