DLSS znów pokazuje pazur. Nadciągający Loopmancer z ponad dwukrotnym wzrostem framerate'u

Gry
549V
Loopmancer
Bartosz Dawidowski | 08.07.2022, 10:30

Już w tym miesiącu dojdzie do premiery świetnie prezentującej się, cyberpunkowej produkcji pt. Loopmancer. Gra już w momencie swojego debiutu na rynku zaoferuje pełne wsparcie dla technologii DLSS.

Do premiery Loopmancera zostało jeszcze kilka dni (produkcja trafi do dystrybucji 13 lipca 2022 roku – na Steam oraz Epic Games Store). NVIDIA już teraz promuje nowość w filmiku zamieszczonym na oficjalnym, youtubowym kanale firmy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Według NVIDIA zysk po włączeniu DLSS jest w niektórych scenach Loopmancera ponad dwukrotny. Przykładowo w tej samej lokacji z włączonym ray tracingiem komputer gamingowy generuje 25 klatek na sekundę – w opcji rozdzielczości natywnej. Przy aktywowanym skalowaniu obrazu DLSS (co odbywa się z minimalnym spadkiem jakości obrazu) framerate skacze w identycznej sytuacji do 65 fps. To wszystko przy włączonym ray tracingu w obu opcjach. NVIDIA kolejny raz udowadnia, jak wielkie znacznie w kolejnych latach będzie mieć technologia DLSS. Pamiętajmy też, że AMD poczyniło ogromne postępy w rozwoju FSR, czyli swojej konkurencyjnej do DLSS technologii. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.

Warto też zerknąć na szersze informacje o samym Loopmancerze, czyli produkcji od chińskiego zespołu eBrain, która już 13 lipca 2022 r. wyląduje na PC. Autorzy przygotowują też konsolowe konwersje gry.

Źródło: https://youtu.be/F2IMgDqw3Lo

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper