Wo Long: Fallen Dynasty oferuje „szybszą walkę niż NiOh”. Gra jest „niezwykle wymagająca”

Gry
1267V
Wo Long: Fallen Dynasty
Iza Łęcka | 15.06.2022, 10:41

Team Ninja pracuje nad nowym IP, które powinno zaintrygować sympatyków gatunku soulslike. Za Wo Long: Fallen Dynasty odpowiadają autorzy serii NiOh oraz Bloodborne'a, więc powinniśmy oczekiwać wymagających starć.

Pozycja Koei Tecmo była ozdobą wydarzenia Microsoftu. Tuż po imprezie wydawca podzielił się pierwszymi informacjami na temat gry, natomiast obecnie dzięki redakcji IGN otrzymaliśmy kilka istotnych konkretów – Team Ninja opracowuje kolejny soulslike, który jak podkreślają deweloperzy, przyniesie sporo satysfakcji:

Dalsza część tekstu pod wideo

„To samo można powiedzieć o poziomie trudności. Nie ma wątpliwości, że będzie to niezwykle trudna i wymagająca gra, ale wymyśliliśmy nowe sposoby podejścia do tej trudności. Pod tym względem gracze mogą oczekiwać takiego rodzaju satysfakcji, który nie był obecny we wcześniejszych tytułach Team Ninja”.

Głównym bohaterem jest wojskowy rekrut, który odgrywa ważną rolę w fabule, gracze otrzymają możliwość pełnej personalizacji postaci. W produkcji znajdzie się nowy system moralności, który „doprowadzi do powstania nowych strategii w gatunku souls like” – co ciekawe, mechanika może nie tylko wzmocnić protagonistę, ale także przeciwników, którzy pokonają gracza.

„Chcieliśmy stworzyć rodzaj strategii, której motywem przewodnim są przeciwności losu. Pokonując silnego wroga można coś zyskać, ale to samo można powiedzieć o sytuacji, gdy wróg zabije gracza. Równowaga między siłami zmienia się za każdym razem, gdy ktoś ginie”. 

Wo Long: Fallen Dynasty będzie odznaczać się rozbudowaną eksploracją, między innymi dzięki skakaniu – wprowadzenie tej czynności znacząco wpływa na gry, nie inaczej będzie w tytule Team Ninja.

„Mamy jednak więcej swobody w projektowaniu scen. Ponieważ postać gracza może teraz skakać, jest o wiele więcej miejsca na pionowe przejścia i ogólnie na eksplorację. Mimo to Wo Long, podobnie jak Nioh, jest grą o liniowej strukturze. W czasach, gdy gry podobne do Souls stają się coraz bardziej popularne, ten rodzaj projektu daje Team NINJA możliwość pokazania tego, co potrafimy najlepiej”.

Jak wskazują redaktorzy IGN, poziomy w produkcji są większe niż w poprzednich projektach japońskiego studia i zostały określone mianem „niemal szeroko liniowych”. 

Wo Long: Fallen Dynasty zaoferuje „znacznie szybszą walkę” względem NiOh – ze względu na dynamiczne starcia powinniśmy spodziewać się doświadczenia pomiędzy NiOh a Ninja Gaiden. W pozycji znajdzie się mniej broni, a nie każdy wróg będzie opuszczał przedmioty. Pomimo rozbudowanego arsenału do dyspozycji, deweloperzy chcą, by gracze skupili się na akcji.

Team Ninja potwierdziło także tryb multiplayer w Wo Long: Fallen Dynasty.

Źródło: Gamingbolt

Komentarze (51)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper