Sea of Stars. Żeglowanie, eksploracja, walki i wędkowanie. Rozgrywka z RPG przypominającego Chrono Triggera
Sabotage Studio szykuje się do premiery Sea of Stars, roleplaya przywołującego wspomnienia kultowego Chrono Triggera. Znów mamy okazję zobaczyć nowe porcje gameplayu.
Zapowiedziane dla Switch i PC (w drodze są zapewne również wydania dla PS4 i XOne) Sea of Stars nabiera kształtów. RPG stylizowane na japoński styl, kojarzący się z takim hitem jak Chrono Trigger, doczekało się kolejnych gameplayowych materiałów wideo. Tym razem ekipa Sabotage Studio demonstruje kolejne zdolności bohaterów w trakcie walk, wędkarską minigierkę, której nie mogło zabraknąć w tytule nawiązującym do klasyków gatunku jRPG i żeglowanie. Ten ostatni motyw jest wyjątkowo ciekawy, bo pokazuje, jak w Sea od Stars prezentuje się tzw. „overworld”, czyli ogólny rzut świata. Możliwe, że oprócz tradycyjnego żaglowca otrzymamy również inne środki transportu do jego przemierzania (statek powietrzny?).
W kolejnej prezentacji, trwającej ponad 1 godzinę, deweloperzy pokazali jak dotąd najdłuższy fragment rozgrywki. Filmik daje świetny pogląd na charakter zabawy w Sea of Stars, które łączy motywy z tradycyjnego jRPG z mobilnością w lokacjach kojarzącą się z platformówkami 2D (postacie mogą skakać po platformach, bujać się na linach nad przepaściami itd).
W kolejnym materiale wideo autorzy zademonstrowali nowy interfejs, wykorzystywany w trakcie potyczek. Tytuł wygląda dzięki niemu ładniej a podstawowe informacje wydają się być bardziej czytelne. Wygląda na to, że to krok we właściwym kierunku. Premiera Sea of Stars odbędzie się w 2022 r.