PS Plus pod ostrzałem graczy. Klienci narzekają na przelicznik przejścia na PS Plus Premium i Extra
W zeszłym tygodniu japoński producent i wydawca Sony odniósł się do tematu zablokowania opcji przedłużenia subskrypcji PlayStation Plus, jednocześnie przedstawiając przelicznik przejścia z tradycyjnego PS Plus na PS Plus Premium oraz Extra. Nie milkną głosy, że przedsiębiorstwo podjęło złą decyzję, nie uwzględniając korzyści dla społeczności.
Sony przygotowuje graczy na wielką rozbudowę PlayStation Plus. W czerwcu klienci z Polski otrzymają możliwość wybrania trzech wersji abonamentu – PlayStation Plus Essential (zwykły PS Plus), PlayStation Plus Extra (PS Plus + katalog gier na PS4 i PS5) oraz PlayStation Plus Premium (PS Plus + Extra + klasyki z poprzednich konsol).
Kilka dni temu informowaliśmy o blokadzie możliwości przedłużenia abonamentu oraz opublikowaniu wiadomości na temat przeliczenia subskrypcji – dla przykładu, za kod na 365 dni PS Plus otrzymamy dostęp do 6 miesięcy PS Plus Premium.
Japończycy opracowali rozbudowany poradnik konwersji subskrypcji na PS Plus Premium oraz Extra, którego efekty nie zadowoliły wielu klientów. Użytkownicy konsol podkreślają, że Microsoft nie robił podobnych problemów, a oferta, dzięki której można było uzyskać Xbox Game Pass Ultimate w bardzo dobrej cenie, była znacznie korzystniejsza.
Gracze zarzucają Sony antykonsumenckie działania, szczególnie że wcześniej brakowało ostrzeżenia dotyczącego wstrzymania kodów przed wdrożeniem odświeżonej usługi.
Na Twitterze znajdziecie setki krytycznych komentarzy.
„No wiele z tego #4theplayers nie zostało. xD #4thefrajers, dobrze, że postawiłem na zielony obóz”.
„Niech chaos się rozpocznie”.
Let the chaos commence https://t.co/6aJf6RmcYI
— Alex Levine (@Wildfiretres) April 29, 2022
„ŚMIETNIK”.
TRASH. https://t.co/9Cvs4aMyP5
— Jay (@ThePhenomPlays) April 29, 2022
„Jeśli Sony nie jest dla ciebie wystarczająco antykonsumenckie”.
If Sony aint anti-consumer enough for ya https://t.co/BjQrj72n6T
— Silent Rampage @silentrampage.bsky.social (@SilentRampage) April 29, 2022
„LMAOOOO ŻAŁOSNE”
„#Fortheplayers ....”
#Fortheplayers .... https://t.co/Vlev0aJDIB
— Lazertus (@Lazertus) April 30, 2022
„Prawdopodobnie powinni o tym poinformować, zanim zaczęli blokować kody, które wciąż są sprzedawane”.
„To jest złe”.
This is bad https://t.co/5R49W6V5Yx
— Eski Boi (@Eski_Boi_) April 29, 2022
„Ludzie zostali oszukani”.
People got scammed https://t.co/1eWhndbfgl
— Wolfy (@wolfywolf88) April 29, 2022
„W międzyczasie udało mi się kupić 3 lata Xbox Live Gold ze zniżką, a następnie przekonwertować je na Gamepass Ultimate jedynie za 1 USD”.
Meanwhile I was able to buy 3 years of Xbox live gold on discount and then convert it to Gamepass Ultimate for just $1 extra. Big yikes from Sony. https://t.co/Fgi3jAqyDP
— certified schizo (@CrumchtdBustNut) April 29, 2022
„Dla graczy! Zobaczmy, jak fani Sony bronią tego antykonsumenckiego posunięcia.”
For the gamers! Let's see how Sony fans defend this anti-consumer move. https://t.co/vD7dd2MGtM
— Keith Mitchell 🔜 Summer Games Fest 2024 (@Shadowhaxor) April 29, 2022