Dead Cells pozwoli na dokładne dostosowanie poziomu trudności. Nadciągają ułatwienia wymagającej gry

Gry
969V
D
Bartosz Dawidowski | 02.05.2022, 12:18

Część graczy narzeka na przesadzony poziom trudności w zachwalanym Dead Cells. Autorzy tej znakomitej gry postanowili wyjść naprzeciwko oczekiwaniom tej grupy fanów.

Okazuje się, że już niedługo do Dead Cells zostaną wprowadzone pewne zmiany, z opcjami ułatwiającymi rozgrywkę. Już teraz rozwiązania, o których przeczytacie poniżej, testowane są w formie alfy, dostępnej dla wybranej grupy osób.

Dalsza część tekstu pod wideo

Co zmieniają deweloperzy Dead Cells? Matthew Houghton, główny designer gry, wyjaśnił w rozmowie z Twinfinite, że chodzi o opcje ułatwiające gameplay. Dzięki nowym ustawieniom w Dead Cells będziemy mogli włączyć łatwiej wykonywane uniki/parowania (będziemy mieć na nie więcej czasu), tryb autoatakowania przeciwników, „moduł Continue”, pozwalający na restart zabawy od ostatniego save’a. Nowe opcje pozwolą też na dostosowanie stanu zdrowia oponentów (dzięki czemu będzie ich łatwiej zabić), obrażeń które zadają czy poziomu obrażeń zadawanych przez pułapki.

Dzięki takim ustawieniom każdy będzie mógł dokładnie zmienić poziom trudności według własnych preferencji – tak by nie było ani za łatwo, ani zbyt wymagająco. Testowa wersja aktualizacji jest obecnie dostępna na Steam. Za kilka tygodni zmiany w poziomie trudności zostaną wdrożone w finalnej wersji, w formie szeroko dostępnego patcha dla Dead Cells.

Źródło: https://www.pcgamer.com/dead-cells-is-getting-accessibility-features-including-an-assist-mode/

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper