Dead Space Remake ulepszony. Twórcy wykorzystują opinie graczy i pokazują dopracowane bronie

Gry
1793V
Dead Space Remake wyczekiwany przez twórcę oryginalnej gry. Glen Schofield czeka na efekty końcowe
Iza Łęcka | 14.04.2022, 09:00

EA Motive dąży do zapewnienia jak najbardziej satysfakcjonującego powrotu serii Dead Space. Zespół wsłuchał się w krytyczne sygnały zwrotne dotyczące dwóch broni z gry i zadecydował o wprowadzeniu stosownych zmian. Zaprezentowano nowe działanie Przecinaka Plazmowego i Karabinu Pulsacyjnego.

Dead Space Remake powstaje – ta wiadomość na pewno cieszy wielu sympatyków klimatycznej produkcji. Deweloperzy niezwykle otwarcie podchodzą do dzielenia się efektami swoich prac, planując systematyczne wirtualne spotkania z graczami, w trakcie których pochylają się nad procesem reanimacji wielkiej serii Electronic Arts. Głównym zagadnieniem ostatniej prezentacji było udźwiękowienie – w trakcie pokazu przedstawiono działanie oraz brzmienie między innymi dwóch kultowych broni Isaaca Clarke'a.

Dalsza część tekstu pod wideo

Sprzęty nie zostały jednak zbyt dobrze przyjęte przez fanów, a wielu z nich stwierdziło, że studio się nie popisało, gdyż oręż nie brzmiał i nie działał zgodnie z oczekiwaniami. Bez zbędnej straty czasu EA Motive przyznało rację społeczności i wzięło się do pracy – to dzięki temu udało się poprawić działanie urządzeń.

„Tak jak wyjaśniliśmy poprzednim razem, dajemy wam wczesne spojrzenie zza kulis na to, jak postępujemy w procesie tworzenia tej kultowej gry. Poznanie Waszych opinii i uwag jest dla nas bardzo ważne. Kiedy pokazaliśmy wam Przecinak Plazmowy i Karabin Pulsacyjny, nie wszyscy byli zachwyceni, a kilka osób skrytykowało, że mogłyby być jeszcze lepsze. Uważamy, że opinie były zdecydowanie słuszne i czytając komentarze na temat tego, co zostało podkreślone, wprowadziliśmy kilka modyfikacji, które naszym zdaniem poprawiają te elementy!”.

Deweloperzy zastrzegają, że nie widzieliśmy i nie słyszeliśmy jeszcze ostatecznej wersji Dead Space Remake, bowiem proces ulepszania nadal trwa. Kluczowym elementami udostępnionego materiału nie są grafika, animacja, tekstury czy modele – twórcy chcą przedstawić „zaktualizowane brzmienie” giwer, które „powstało w oparciu o opinie społeczności”.

„Poczucie mocy broni wiąże się z pełnym doświadczeniem, ponieważ nie chodzi tylko o dźwięki, które usłyszycie, ale także o uderzenia w powierzchnie i wpływ na otoczenie. Zauważysz, że zakres częstotliwości Przecinaka Plazmowego został zrównoważony, aby skupić się bardziej na odrzucie i niższych tonach. Ogólnie rzecz biorąc, lepiej pasuje to do " feelingu", o którym tak wielu z was wspominało w oryginale. W przypadku Karabinu Pulsacyjnego można usłyszeć, że rytm jest nieco bardziej chaotyczny i nie tak zwarty jak w poprzedniej wersji. Reakcja środowiska jest nieco głośniejsza, a uderzenia w powierzchnię wywołują większe sprzężenie zwrotne. Chętnie dowiemy się, co sądzicie o tych nowych wersjach, więc podzielcie się z nami swoimi spostrzeżeniami”.

EA Motive jednocześnie potwierdziło, że w maju odbędzie się jeszcze kolejna prezentacja gry.

„Rzeczy, które zrobiliście:

- Podzieliście się opinią na temat naszego Przecinaka Plazmowego i Karabinu pulsacyjnego 

Rzeczy, które zrobiliśmy:

- Wsłuchaliśmy się w opinie i dokonaliśmy modyfikacji”.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dead Space (remake).

Źródło: Twitter: DeadSpace

Komentarze (47)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper