Elden Ring. Wydawca przypomina o wysokich ocenach w reklamie. Użytkownicy Metacritic kreślą nieco inny obraz

Gry
1988V
Elden Ring
Bartosz Dawidowski | 31.03.2022, 13:03

Jak pokazują ostatnie rankingi (m.in. ze Steam) Elden Ring wciąż utrzymuje pozycję najlepiej sprzedającej się produkcji 2022 roku, wyprzedzając nawet największe nowości, takie jak Ghostwire: Tokyo.

Elden Ring to wciąż numer 1 na wielu listach sprzedażowych – w dystrybucji cyfrowej i fizycznej. Już teraz widać, że wydawca tej znakomitej produkcji japońskiego studia FromSoftware odniósł wielki sukces. Bandai Namco chce jeszcze podbić swoje wyniki i publikuje reklamę Elden Ring, tym razem przypominającą o wysokich ocenach, jakie pojawiły się w recenzjach. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Na tym polu też jest się czym chwalić. Gra uzyskała rewelacyjną średnią na Metacritic (średnia 9,6/10 w wydaniu na PS5 oraz XSX). Tytuł otrzymał wiele not maksymalnych, m.in. 10/10 od magazynu Edge, od serwisu PlayStation Country, IGN Japan i Telegraph.

Tytuł wyraźnie gorzej (średnia 7,9/10 w wydaniu na PS5 i 6,8/10 na PS4) oceniają jednak użytkownicy wspomnianego serwisu. W wielu opiniach na Metacritic przewija się narzekanie na odtwórczość projektu (przesadne podobieństwo do poprzednich gier FromSoftware) i mdły, otwarty świat, który jest według części fanów pozbawiony dynamiki i życia. Problemem dla wielu okazał się też głośno reklamowany udział w przedsięwzięciu George’a R.R. Martina, autora książkowej sagi „Pieśń lodu i ognia”. Po premierze okazało się, że fabuła w Elden Ring ma minimalistyczny, szczątkowy charakter, co rozczarowało część osób spodziewających się większego rozmachu narracyjnego, kojarzącego się z dziełami Martina.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Elden Ring.

Źródło: https://youtu.be/vHqOM33irEI https://www.metacritic.com/game/playstation-4/elden-ring

Komentarze (129)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper