DLSS robi niesamowite wrażenie w Ghostwire: Tokyo. Porównanie animacji i wsparcie NVIDIA w Evil Dead

NVIDIA kontynuuje wsparcie dla swoich technologii – m.in. dla DLSS, które znacząco podnosi framerate w grach, bez wyraźnie widocznego pogorszenia jakości obrazu.
NVIDIA właśnie wydała sterowniki GeForce Game Ready w wersji 512.15. Aktualizacja optymalizuje przede wszystkim działanie Ghostwire: Tokyo oraz Shadow Warrior 3.
NVIDIA pochwaliła się, jak ogromne są zyski w płynności animacji po włączeniu trybu DLSS właśnie w Ghostwire: Tokyo. Framerate z zademonstrowanego poziomu 30 fps wzrasta do 80 klatek animacji na sekundę. To wszystko z włączonym ray tracingiem. Już wczoraj pisaliśmy, że implementacja DLSS w Ghostwire na PC jest bliska ideału (trudno odróżnić tryb natywnego 4K od DLSS).




NVIDIA zapowiedziała również, że w Evil Dead: The Game już w momencie premiery otrzymamy wsparcie dla DLSS. Firma udostępniła filmik, który demonstruje zyski, które zapewnia nam ta technologia na przykładzie gameplayu z tej produkcji, która zadebiutuje na rynku 13 maja 2022 r. Wzrosty framerate’u są tutaj imponujące (70 fps vs 100 fps), choć już nie tak spektakularne, jak w przypadku Tokyowire: Ghostwire.
Przy okazji – NVIDIA przypomniała też o premierze Paradise Killer. Poniższy filmik przedstawia działanie gry z włączonym DLSS.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghostwire: Tokyo.