Elden Ring z patchem 1.02.2. FromSoftware rozwiązuje problemy z save’ami na PS5 i wydajnością na PC
Elden Ring weszło do sprzedaży w stanie technicznym dalekim do ideału – przede wszystkim na PC, co tłumaczy początkowo zaskakująco niskie oceny użytkowników Steam. FromSoftware pracuje intensywnie nad poprawienie błędów w swojej najnowszej grze.
Właśnie otrzymaliśmy kolejny, popremierowy patch do Elden Ring. Tym razem oznaczony kodem 1.02.2. Łatka została wydana z myślą o PC i PS5 (posiadacze Xboksów muszą poczekać na swoją wersję aktualizacji).
Najważniejsze zmiany dotyczą problematycznego wydania na gamingowych pecetach. FromSoftware zapewnia w wydanym komunikacie, że patch ulepsza wykorzystywanie kart graficznych, co prowadziło w dniu premiery i z łatką 1.02.1 do irytujących zacięć animacji (szerzej problem opisywaliśmy tutaj).
Na PS5 patch poprawia przede wszystkim zachowanie Elden Ring przy zamykaniu gry. Nasze postępy mają się teraz poprawnie zapisywać – nawet jeśli nie korzystamy z wyjścia do menu głównego w opcjach.
Elden Ring – zmiany w patchu 1.02.2 (tylko PC i PS5):
PC:
- Poprawiono problem z niepełnym wykorzystywaniem możliwości kart graficznych, co skutkowało w spowolnionej wydajności.
- Naprawiono błąd, który powodował zamykanie gry podczas walki z Fire Giantem.
- Poprawiono inne bugi.
PS5:
- Wprowadzono zmiany do zapisywania postępów, nawet jeśli gra nie została zamknięta przez menu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Elden Ring.