DLSS już w ponad 150 grach. 200 fps/4K w Sifu dzięki technologii NVIDIA
NVIDIA znów chwali się zaletami, jakie zapewnia technologia DLSS. Trudno się dziwić – funkcja faktycznie działa najczęściej w spektakularny sposób.
DLSS to przepis na zwiększenie płynności animacji, bez zauważalnego pogorszenia jakości grafiki na PC. NVIDIA tym razem firmuje swoją technologię na przykładzie Sifu. Korporacja mówi o podniesieniu framerate’u w Sifu, po włączeniu DLSS, nawet o około 45%. Jak to wygląda w akcji możemy sprawdzić poniżej. Dzięki DLSS nawet działając w rozdzielczości 4K w scenach walk hardware utrzymuje ok. 200 klatek animacji na sekundę.
Dwa dni temu NVIDIA przedstawiła przy okazji informację, że DLSS jest już dostępny w ponad 150 różnych grach, w tym w Dying Light 2 i w Phantasy Star Online 2 New Genesis. Obsługa tej technologii pojawi się również już w dniu premiery w Martha is Dead, Shadow Warrior 3, czy w SCP: Pandemic.
Jeśli jesteśmy już w temacie Martha is Dead – niestety gra będzie ocenzurowana na konsolach PlayStation. Więcej informacji na ten temat czeka na was tutaj.