Sifu. Gracze skarżą się na ekstremalnie trudny 2 etap. Sloclap zapewnia lepszą wydajność i poprawki gameplayu

Gry
1054V
Sifu
Bartosz Dawidowski | 15.02.2022, 12:59

Sifu ma być długo rozwijane. Studio Sloclap już zapowiedziało, że wprowadzi do tytułu m.in. nowe miejscówki i poziomy trudności. Przed tymi atrakcjami otrzymaliśmy patch 1.06, poprawiający bugi.

Autorzy Sifu pochylili się nad błędami, które wkradły się do kodu niedawno wydanej produkcji. Ekipa Sloclap naprawiła przede wszystkim zawieszanie się gry w pewnych przypadkach. Deweloperzy zapewnili też ogólne, globalne poprawki, które mają zapewnić lepszy framerate i stabilność gry.

Dalsza część tekstu pod wideo

Ulepszenia powinniśmy zauważyć też w aspektach wizualnych, w zakresie jakości oświetlenia. Na tym polu Sloclap również zapewnia, że znacząco udoskonaliło wydajność produkcji w zakresie renderowania efektów związanych ze światłocieniem.

Co ważne – ekipa wprowadziła również poprawki w balansie rozgrywki w 2 poziomie produkcji i naprawiła bugi występujące przy starciu z drugim i trzecim bossem. Okazało się, że gracze skarżyli się, że nie są w stanie zaliczyć drugiego etapu produkcji. Poziom okazywał się przesadnie trudny i wygląda na to, że deweloperzy wprowadzili pewne zmiany, które mają nam ułatwić to wyzwanie.

Źródło: https://mp1st.com/news/sifu-update-1-06-punches-out-delivers-improvements-this-february-15

Komentarze (52)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper