Sifu z dobrą sprzedażą przez pierwszy tydzień. Twórcy zapowiadają wprowadzenie poziomów trudności

Sifu to bardzo ciekawy projekt od małego Sloclap studio, który zadebiutował zaledwie tydzień temu. Gra spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem i nie przeszkadzało nawet to, iż jej próg wejścia jest naprawdę wysoko - mówimy tu o bardzo trudnej grze. Jej poziom okazał się jednak tak sprawiedliwie zaimplementowany, że gracz czuje się stale zachęcany, aby podejmować kolejne próby. Zresztą, oceny w recenzjach najlepiej potwierdzają wysoką jakość - serdecznie zapraszam również do mojej, która pojawiła się na stronie kilka dni temu.
Świetne opinie przełożyły się także na wysoką sprzedaż - jak bowiem poinformowano nas za pośrednictwem oficjalnych kont gry w mediach społecznościowych, tytuł rozszedł się już w ponad 500 000 egzemplarzy! Choć oczywiście nie jest to wynik na poziomie największych gier AAA, to dla takiego studia jest to niewątpliwy sukces. I znak, że to, co robią, jest po prostu dobrą ścieżką. Nam pozostaje czekać na dalszy rozwój produkcji oraz to, co jeszcze kryją w zanadrzu utalentowani ludzie ze Sloclap.
Wygląda bowiem na to, że kryją niemało! Steve Saylor, który od dawna związany jest z branżą gier wideo, zdradził, że twórcy już teraz pracują nad całkiem sporą liczbą nowości, które mają wejść do Sifu. I będą to przede wszystkim elementy, które sprawią, że więcej osób będzie mogło spróbować swoich sił w tym miksie gatunków beat'em up i roguelite. W niedalekiej przyszłości (wciąż nie zapowiedziano tego oficjalnie) pojawią się opcje związane z dostępnością i ułatwieniami dla osób z niepełnosprawnościami, a także poziomy trudności (zarówno łatwiejszy, jak i trudniejszy)! Jest na co czekać!



Hej! To dziwne, że mogę pomagać w przekazywaniu wiadomości, ale tak, #Sifu otrzyma aktualizacje dotyczące dostępności.
- Lepsze napisy
- Tryb wysokiego kontrastu na PS4/PS5 (był na PC, ale nie na PS4/5 z powodu błędu)
- Tryby trudności. Zarówno łatwiejszy, jak i trudniejszy - podobnie jak w aktualizacji do Metroid Dread.
Hey! So it's weird I get to help break news but yes #Sifu is getting #accessibility updates post-launch.
— Steve Saylor (@stevesaylor) February 11, 2022
- Better captions
- High Contrast Mode on PS4/5 (was on PC, but not PS4/5 at launch due to a bug)
- Difficulty Modes. Both easier & harder, similar to Metroid Dread's update. https://t.co/9pFTOmfvnR