Loomi debiutuje w Polsce. VOD oferuje "nowy sposób na oglądanie filmów"

Filmy/seriale
1212V
Loomi
Iza Łęcka | 03.02.2022, 13:37

Opera, twórca popularnej przeglądarki, wkracza do naszego kraju z nową platformą VOD. Włodarze serwisu reklamują propozycję jako „rewolucyjny sposób oglądania”, lecz na co tak naprawdę możemy liczyć? Poznajmy szczegóły usługi.

Loomi to najnowsza usługa VOD, która od dzisiaj startuje w Polsce. Oprócz wyselekcjonowanej kolekcji filmów pomysłodawcy mają nieco inne podejście do platformy i stawiają na rozbudowane funkcje społecznościowe, sprawiając, że rozrywki ma dostarczać wyszukiwanie filmów, wspólne oglądanie oraz interakcja ze sprawdzanymi produkcjami. Z ankiety przeprowadzonej przez Opera wynika, iż co czwarty Polak i Polka w serwisach streamingowych zwracają uwagę na brak recenzji i komentarzy dodawanych przez innych użytkowników. Nowa propozycja umożliwi dodawanie swoich opinii do wszystkich dostępnych filmów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jakie obrazy znajdą się w bibliotece Loomi? Ta otwarta usługa strumieniowania freemium nie wymaga posiadania abonamentu, by uzyskać dostęp do zbioru ponad dwóch tysięcy produkcji, które będą stopniowo dodawane i możliwe do wypożyczenia. W lutym przewidziano uzupełnienie katalogu o takie pozycje jak „Ostatni pojedynek”, „Venom 2: Carnage” oraz „Pogromcy Duchów: Dziedzictwo”. Cena wypożyczenia filmów premium wynosi od 6,99 do 14,99 zł.

„Jako firma od dawna mamy silną pozycję na polskim rynku. To we Wrocławiu i Warszawie powstaje wiele z naszych przeglądarek. Dziś z wielką przyjemnością ogłaszamy polskim użytkownikom, uruchomienie finalnej wersji Loomi, a wraz z nią nowy sposób na oglądanie. Istotą Loomi jest wzbogacanie emocji, rozrywki i wrażeń w trakcie oglądania filmów. Unikalne funkcje skupiają się na łatwości wynajdywania treści, maksymalnym zaangażowaniu podczas oglądania i większej interakcji także z ulubionymi influencerami” – mówi Mattijs de Valk, VP Content w Opera.

Co więcej, w usłudze doświadczymy tzw. „Dylematów”, których głównym celem jest angażowanie widza w dalsze losy bohaterów na ekranie. Funkcjonalność będzie dostępna w takich pozycjach jak: „Tożsamość”, „Dziewczyna z tatuażem”, „Bad Boys for Life” czy „Mancherster by the Sea”. Platforma podjęła również współpracę z influencerami i krytykami filmowymi (m.in. z Astrofazą, ZacharOFF, Tomaszem Raczkiem, Arturem Orzechem czy zespołem tvgry) – tym samym określając się mianem „jeszcze bardziej społecznościowego streamingu niż kiedykolwiek”.

„Mamy do czynienia z zupełnie nowym podejściem do koncepcji VOD. Rola komentatorów zarezerwowana do tej pory dla reżyserów i aktorów staje się dostępna dla znanych influencerów, dziennikarzy i krytyków. Widz staje się częścią filmu poprzez ankiety, głosowanie czy komentowanie” – mówi Adam Zimmermann znany jako “Naruciak”.

Źródło: Informacja prasowa ParolPR

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper