Watch Dogs: prezentacja zmiennych pór dnia, dynamicznej wody i wiatru
Zbliżamy się do premiery Watch Dogs. W Sieci ląduje w związku z tym coraz więcej maeriałów prezentujących dokładnie grafikę rzeczonej produkcji. Tym razem możemy przyjrzeć się efektom świetlnym gry oraz temu jak wykonana została woda. Sprawdzimy również jak prezentują się zachowania NPC-ów.
Metropolia w Watch Dogs ma tętnić życiem, a jendym z elementów, które będzie tworzyć takie złudzenie będą zachowania NPC-ów. Pada deszcz? Ludzie wyciągną parasolki. W nocy ulice będą pustoszeć itp. Najświeższy filmik promocyjny skupia się na co prawda na wersji PC, ale konsolowe edycje na XONE i PS4 powinny prezentować się w podobny sposób. Móżemy tu m.in. sprawdzić jak wypada dynamicznie zmieniająca się pora dni i nocy, a także jak symulowane jest działanie wiatru, który wieje inaczej w zależności od miejsca, w którym aktualnie przebywamy (np. głęboko w centrum wiatr jest słabszy, niż na otwartej przestrzeni).