Wiele nowych szczegółów o Dragon Age: Inquisition - 40 zakończeń, brak DLC z bohaterami

Na początku tygodnia Zax przedstawił Wam soczystą galerię z przerośniętymi jaszczurkami z , a teraz możemy poznać nowe szczegóły z tej produkcji!
Nowe informacje o grze zostały wrzucony na forum BioWare, a następnie przekopiowane na forum NeoGAF:
Informacje o świecie




- W grze pojawi się pięć regionów: Fereldan, Orlais, Nevarra, The Free Marches oraz The Dales. Trafimy między innymi na tereny objęte wojną (Orlais) oraz na elfi cmentarz, na którym znajduje się wiele drzew – każde drzewo symbolizuje zabitego żołnierza.
- Poziomy bestii nie będą skalowane względem poziomu postaci.
- Otrzymamy możliwość wpływania na świat między innymi przez ustalanie szlaków handlowych, przechwytywanie obszarów, czy też niszczenie lokalnego ekosystemu.
- Materiały z dzikiej zwierzyny i roślin umożliwią nam tworzenie przedmiotów, jednak trzeba będzie uważać – niektóre okazy mogą wyginąć, ale w tej sytuacji inny gatunek otrzyma lepsze warunki życia.
Informacje o towarzyszach
- Nie otrzymamy nowych kompanów przez DLC. Dyrektor kreatywny – Mike Laidlaw – tłumaczy, że nie ma możliwości, aby po wydaniu gry móc dodać jakąkolwiek postać przez DLC, ponieważ każdy bohater będzie mocno uwikłany w świat i historię.
- Poznaliśmy dwóch towarzyszy Iron Bull (Żelazny Byk) oraz Serę (Elfia łuczniczka), jednak na dzień dzisiejszy nie otrzymaliśmy jakichkolwiek szczegółów dotyczących tych postaci. Sera pojawiła się w materiałach promocyjnych.
Koła dialogowe
- Pojawią się trzy koła dialogowe, które wykorzystamy w odpowiedzi na dany kawałek dialogu. Wybory zostały podzielone na – związane z fabułą, emocjami oraz dokonywaniem wyborów.
Główna postać (Inkwizytor)
- Pojawią się 4 głosy dla głównego bohatera – 2 dla każdej z płci.
- Autorzy wybrali tylko tyle głosów, ponieważ ogranicza ich rozmiar plików.
- Prolog będzie identyczny dla każdego. Dzięki początkowej opowieści gracze określą wygląd, klasę, przeszłość postaci, a nawet relacje z innymi bohaterami.
- Inkwizytor jest jedynym ocalałym w świecie po wstrząsających wydarzeniach, które doprowadziły do rozdarcia prowadzącego do Pustki.
- W wyniku tych wydarzeń bohater otrzymuje specjalną umiejętność: może zamykać szczeliny.
Zakończenia
- BioWare obiecuje oszałamiającą liczbę 40 możliwych zakończeń w grze, które będą zależne od wyborów dokonywanych w całej historii. Końcówki każdej z opowieści mają się znaczącą od siebie różnić.
Customizacja
- Zbroje nie będą przypisywane do żadnej z klas. W tej sytuacji łotrzyk może nosić szaty maga, a mag zbroję wojownika. Jednak przebieranki będą doprowadzały do zmęczenia – podobnie jak w Dragon Age: Początek.
Ciekawostka
- W trakcie walki będziemy mogli wykorzystać słój z pszczołami – gdy go rozbijemy owady zaatakują przeciwników.