Project CARS zamierza wspierać Project Morpheus i PlayStation 4

Gry
873V
Project CARS zamierza wspierać Project Morpheus i PlayStation 4
Juventusek | 26.03.2014, 15:05

Brytyjski deweloper Slighty Mad Studios potwierdził, jakoby zamierza wspierać gogle od Sony, czyli Project Morpheus. Mowa oczywiście o marce , która od dłuższego czasu szykowana jest na PlayStation 4.

Impreza Games Developers Conferencje przyniosła nam oficjalną prezentację gogli VR od koncernu Sony. Dziś poznaliśmy jeden z tytułów, który zamierza towarzyszyć premierze Project Morpheus. Mowa tutaj o brytyjskiej firmie Slighty Mad Studios, która od dłuższego czasu pracuje nad wyścigową grą . Autorzy projektu wypowiedzieli się na ten temat w następujący sposób:
 

Dalsza część tekstu pod wideo

''Jako Slighty Mad Studios zawsze staramy się szukać nowych możliwości na zwiększenie immersji w naszych grach, toteż chcemy wyjść poza schemat fotelu, telewizora i kontrolera do gier. [. . .] Wirtualna rzeczywistość jest rewelacyjną szansą dla gatunku gier wyścigowych, ponieważ gracz jest wstanie odbierać cyfrowy świat w odmienny, bardziej rzeczywisty sposób. Rozmawiamy tutaj o głębi otoczenia, ocenianiu dystansu, jak również uczuciu prędkości.Wirtualna rzeczywistość pozwala na dokładniejszą ocenę sytuacji, odległości i prędkości,  w zestawieniu ze spoglądaniem na ekran telewizora''
 

Project C.A.R.S. to gra wyścigowa oparta o symulacyjny model rozgrywki. Pracują nad nią specjaliści ze studia Slighty Mad. Autorzy gry zadbali o dużą ilość licencjonowanych samochodów, które znajdą się w grze. Rozmawiamy tutaj również o bardzo potężnych modelach wyścigowych, takich jak Asano LM11 TDX, Formula B, czy Racer L4-RS. Deweloper zadbał również o licencjonowane tory, wśród których znajdują się takie lokacje jak Bathurst, Summerton, jak również legendarne Brands Hutch.

Gra zmierza na PlayStation 3, Xboksa 360, Xbox One, Wii U, jak również wspomniane PlayStation 4. Jak Wam się podoba pomysł brytyjskiego dewelopera? W mojej opinii gry wyścigowe mogą tylko zyskać po zastosowaniu technologii VR. 

Źródło: własne

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper