Spencer przyznaje się do błędu - Microsoft odrzuciło Rime, kojarzące się z kultowym ICO

Gry
1000V
Spencer przyznaje się do błędu - Microsoft odrzuciło Rime, kojarzące się z kultowym ICO
Bartosz Dawidowski | 20.02.2014, 12:21
PS4 XONE

Pamiętacie Rime, które zostało po raz pierwszy zaprezentowane w trakcie targów gamescom 2013? Wg niektórych osób była to najciekawsza świeża gra na niemieckiej imprezie. Na jej ekskluzywne wydanie zdecydowało się Sony. Okazuje się jednak, że swoją szansę otrzymał również Microsoft. I to w pierwszej kolejności.

VG Leaks opublikowało dokumenty wskazujące na to, że Microsoft odrzuciło propozycję Tequila Works, by wydać Rime jako exclusive na XONE. Propozycja została złożona 2 lata temu, kiedy rozpoczynały się prace nad tym intrygującym projektem, określanym przez deweloperów jako skrzyżowanie Ico, Gauntlet i Minecrafta. Następnie Tequila Works zwróciło się do Sony, które zdecydowało się wydać Rime na PS4, jako exclusive.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jeden z graczy zapytał Phila Spencera, szefa Microsoft Studios, dlaczego odrzucił Rime na XONE. Spencer nie owijając w bawełnę przyznał się, że popełnił błąd.

 

"Częścią tej pracy jest życie ze świadomością popełnionych błędów. Przepuściłem wcześniej Guitar Hero... i mógłbym wymieniać jeszcze kilka innych pudeł. Staram się jednak skupiać na tym, co wydaliśmy" - napisał Spencer na swoim koncie Twitter.

 

Źródło: własne

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper