Doniesienia z bety Titanfall - 14 różnych map i tryb split-screen?
Beta Titanfall została już udostępniona właścicielom XONE i PC. Co bardziej ciekawskie jednostki postanowiły pogrzebać w pecetowym kodzie tytułu. Zobaczcie co ciekawego skryli w nim deweloperzy z Respawn Entetainment.
Wg bywalców serwisów NeoGAF i Reddit w kodzie Titanfall wzmiankowane jest 14 różnych map. Oprócz Angel City oraz Fracture dostępnych w becie, postrzelamy również na terenach Colony, Relic, Airbase, Boneyard, Corporate, Outpost 207, Lagoon, Rise, Smugglers Cove, Overlook, Nexus, O2 oraz Training Ground.
Co ciekawe - w kodzie gry znajdujemy liczne nawiązania do trybu split-screen. Wydawca nie potwierdził jednak, że w grze będzie możliwa wspólna zabawa na jednej konsoli. Być może więc chodzi o funkcję, którą deweloper zamierzał dodać do gry, ale jednak z niej ostatecznie zrezygnował. A może zostaniemy jednak mile zaskoczeni?
Wersy wzmiankujące tryb split-screen w Titanfall:
cl_dumpsplithacks Dump (split screen workarounds.)
GetSplitScreenPlayerSlot (Returns the splitscreen slot assigned to this player (if any))
cl_disable_splitscreen_cpu_level_cfgs_in_pip (CPU Levels don't show in Picture in Picture splitscreen)
ss_teleport (Teleport other splitscreen player to my location)
ss_mimic (Force user input to this split screen player Split screen users mimic base player's Controls.)
If enabled, use PIP instead of splitscreen. (Only works for 2 players)
Two player split screen uses vertical split (do not set this directly, use ss_splitmode instead)
Two player split screen mode (0 - recommended settings base on the width, 1 - horizontal, 2 - vertical (only allowed in widescreen)
ss_splitmode....ss_enable (Enables Split Screen support.)