Konkurs Sony ma zachęcić do korzystania z funkcji Share na PlayStation 4

Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że Sony nie ustaje w wysiłkach marketingowych związanych z PlayStation 4. Tym razem mamy do czynienia z kontynuacją kampanii promocyjnej "Greatness Awaits". Japońska firma zachęca do dzielenia się gameplayem z najciekawszych momentów rozgrywki.
Zasady zabawy są proste. Wystarczy sprawdzić na oficjalnej stronie First to Greatness, przygotowane wyzwania. Należy wybrać sobie jedno z nich, a następnie wrzucić na Facebook (za pośrednictwem funkcji Share) filmik, w trakcie którego pokonujemy założoną przeszkodę. Gracze z najlepszymi wynikami mogą liczyć na to, że ich gameplay zostanie wykorzystany w nadciągających trailerach konsoli, a ich ksywki zostaną umieszczone na witrynie First to Greatness. W tej chwili wypełniono już 24 spośród 64 przygotowanych wyzwań.



