Wyciekła lista map i multiplayerowych trybów z Call of Duty: Ghosts

Rano Zax poinformował Was o tym, że w Call of Duty: Ghosts przyjdzie nam masakrować nie tylko żołnierzy, ale także ufoki. W sieci pojawiła się też pełna rozpiska map i sieciowych trybów gry najnowszej odsłony oszałamiająco popularnego FPS-a.
Przedstawione niżej informacje pochodzą od jegomościa znanego na Instagramie jako mute0909.
Wirtualną krew w Ghosts rozlewać będziemy na następujących mapach: Chasm, Flooded, Free Fall (pre-orderowy bonus), Freight, Octane, Overload, Prison Break, Seige, Sovereign, Stonehaven, Strikezone, Stormfront, Tremor, Warhawk oraz Whiteout.
Wśród trybów sieciowej zabawy znajdziemy:
Blitz – dotrzyj do ulokowanego na punkcie respawnu przeciwnika portalu
Cranked – zabijaj przeciwników zanim skończy się czas. Każdy frag resetuje zegar
Domination – przejmuj i utrzymuj flagę. Każde 2 sekundy posiadania flagi to punkt. Wygrywa drużyna, która pierwsza uzbiera 200 pkt
Free-for-All – każdy przeciwko każdemu. Wygrywa gracz, który najszybciej pośle 30 przeciwników do piachu
Grind – zdobywaj dog tagi oponentów i zanoś je do określonego punktu
Hunted – dostępne w wariancie drużynowym i free-for-all. Walcz o kontrolę nad ograniczonymi zrzutami zaopatrzenia, aby zdobyć przewagę
Infected – wyeliminowani gracze stają się zarażonymi. Ostatni ocalały wygrywa
Kill Confirmed – zbieraj dog tagi i zdobywaj punkty dla swojej drużyny. Zgromadzenie 100 nieśmiertelników daje zwycięstwo
Search and Destroy – runda obrony i runda ataku. Każdy gracz ma jedno życie w trakcie rundy
Search and Rescue – runda obrony i runda ataku. Zbieranie dog tagów zwiększa/zmniejsza ilość dostępnych respawnów
Team Deathmatch – standardowa jatka dwóch drużyn