ACIV: Black Flag - fascynujący materiał o silniku graficznym gry

Gry
780V
ACIV: Black Flag - fascynujący materiał o silniku graficznym gry
Bartosz Dawidowski | 13.09.2013, 08:14
PS4 XONE Wii U PS3 X360

Ubisoft stosuje chyba zasadę, że dzień bez Assassin's Creed IV: Black Flag, to dzień stracony, bo w Sieci pojawił się właśnie kolejny dziennik dewelopera. Tym razem rzecz jest wyjątkowo ciekawa - twórcy gry opowiadają dokładnie o technologii użytej przy kreowaniu oprawy wizualnej Black Flag.

Deweloperzy z Ubisoftu omawiają technologię wykorzystaną przy tworzeniu AC: Black Flag. Studio twórców gry chwalą się przede wszystkim fizyką zachowania wody - nie tylko oceanu, ale również kropelek spadających w trakcie opadów deszczu (wg autorów każda kropla śledzona jest i podświetlana jako oddzielny obiekt). Wygląda to wszystko bardzo przekonująco, tylko - powiedzmy sobie szczerze - te rewelacje dotyczą główniej wersji next-genowych. Na przełom w oprawie wizualnej z X360 i PS3 nie ma raczej co liczyć.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Źródło: własne

Komentarze (32)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper