Bungie: Destiny to kolejny krok w świecie sandboksowych FPS-ów

Gry
667V
Bungie: Destiny to kolejny krok w świecie sandboksowych FPS-ów
Maciej Klimaszewski | 31.07.2013, 15:56

Ojcowie serii Halo po wylaniu fundamentów pod konsolowe FPS-y za ambicję postawili sobie zaproponowanie nowej jakości na polu strzelanek osadzonych w otwartych światach. Destiny wyjdzie poza to, czego doświadczyliśmy w trakcie zabawy choćby ze znakomitą serią Borderlands.

W najnowszym wydaniu magazynu EDGE Joe Staten z Bungie opowiedział o inspiracjach i założeniach przy produkcji Destiny:

Dalsza część tekstu pod wideo
Oczywiście, robimy rzeczy, z którymi będziesz zaznajomiony, jeżeli grałeś w jakąkolwiek grę w otwartym świecie. Nawet w Far Cry. Bylibyśmy idiotami, gdybyśmy nie spojrzeli na tak wspaniałą grę jak Borderlands i nie zapytali samych siebie: "Co oni robią dobrze i jak możemy temu dorównać?" Nigdy nie grałem w grę, w której byłbym tak przywiązany do swoich spluw, jak to ma miejsce w Borderlands.


Staten powiedział także, iż w Bungie nie tylko czerpie się od najlepszych, ale przede wszystkim stara się wprowadzić nowe elementy, które inne studia mogły świadomie lub nie pominąć w swoich produkcjach. Jednym z przykładów tej filozofii jest wykreowanie w Destiny naprawdę otwartego świata, w którym w każdym momencie spotkać możemy innych graczy. Tylko od  nas zależy czy do nich dołączymy, czy też pójdziemy swoją drogą.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny.

Źródło: własne

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper