Michał Włodarczyk Michał Włodarczyk 10.05.2013 20:00
City Interactive zadowolone ze sprzedaży Sniper: Ghost Warrior 2
1029V

City Interactive zadowolone ze sprzedaży Sniper: Ghost Warrior 2

Pierwszej odsłonie Sniper do miana hitu dużo zabrakło, mimo to City Interactive zdołało sprzedać dwa miliony pudełek z grą. Sniper: Ghost Warrior 2 spotkało się z bardzo chłodnym przyjęciem ze strony recenzentów, jednak według dewelopera i wydawcy "dwójka" graczom się spodobała.

W Sieci pojawiły się wyniki finansowe, jakie firma uzyskała w roku fiskalnym 2013. Druga odsłona Ghost Warrior trafiła pod dach pół miliona graczy, choć do sieci handlowych wysłano 1,1 mln sztuk. Prezes spółki, Marek Tymiński, powiedział otwarcie, że produkcji zaszkodziły słabe oceny, chociaż uważa, iż tytuł odniósł biznesowy sukces. Do końca roku kalendarzowego City Interactive dostarczy dystrybutorom jeszcze 0,4 mln pudełek z "dwójką", a na przełomie czerwca i lipca na rynku amerykańskim wydawca przewiduje obniżkę cen.

 

Tagi: city interactive sniper: ghost warrior 2 sprzedaż