Wg twórcy Crysis najważniejsza jest grafika
Uwielbiamy gry, które mają pomysł na siebie, gdzie gameplay stoi na pierwszym miejscu. Nie da się jednak ukryć, że tzw. przeciętni gracze oceniają dany tytuł przez pryzmat oprawy graficznej. Wprawdzie w każdą odsłonę Crysis szarpie się przyjemnie, jednak Cevat Yerli z Crytek uważa, że to grafika jest najważniejsza.
Uwielbiamy gry, które mają pomysł na siebie, gdzie gameplay stoi na pierwszym miejscu. Nie da się jednak ukryć, że tzw. przeciętni gracze oceniają dany tytuł przez pryzmat oprawy graficznej. Wprawdzie w każdą odsłonę Crysis szarpie się przyjemnie, jednak Cevat Yerli z Crytek uważa, że to grafika jest najważniejsza.
Yerli w rozmowie z X360 Magazine stwierdził, że rozgrywka w "Kryzysach" opiera się na grafice, która stanowi tak naprawdę 60% gry:
"Niektórzy gracze twierdzą, że grafika nie ma większego znaczenia, ale zagraj w dowolną część Crysis, a następnie powiedz mi, że tak jest naprawdę. Rozgrywka zawsze była oparta na grafice.
W "trójce" to grafika, oświetlenie oraz cienie pozwalają graczowi zanurzyć się w świat gry znacznie głębiej. Po prostu wygląd to 60% gry."
Ładnie wyglądające tytuły są zawsze w cenie, jeśli jednak o kształcie branży decydować będą ludzie tacy, jak ten pan, to w przyszłości bawić będziemy się głównie przy efekciarskich FPS-ach...