Zabawa z Flood w Halo 4

Pojawiły się nowe informacje na temat trybu Flood w Halo 4, którym towarzyszą trzy świeże obrazki z wspomnianej opcji multiplayerowej zabawy. Twórcy opisują całość jako duchowego spadkobiercę znanego z Halo 3 i Halo Reach Infection.
Pojawiły się nowe informacje na temat trybu Flood w Halo 4, którym towarzyszą trzy świeże obrazki z wspomnianej opcji multiplayerowej zabawy. Twórcy opisują całość jako duchowego spadkobiercę znanego z Halo 3 i Halo Reach Infection.





W szaranki staje 10 graczy, przy czym dwoje z nich startuje jako zarażeni z celem rozprzestrzenienia "zarazy" na resztę. 343 Industries postarało się, aby Flood było czymś unikatowym, odrębnym od znanych wcześniej doświadczeń. Efekt uzyskano poprzez zastosowanie następujących rozwiązań:
Model postaci Flood - unikatowy model postaci zarówna dla tryby FPP, jak i TPP
Pazur - specjalna broń do walki w zwarciu
Efekt pancerza Flood - specjalny efekt pozostawiający ślad po postaciach zainfekowanych przez Flood
Ekranowy efekt Flood - widok "duchów" pozostałych postaci Flood z poziomu FPP
Dynamiczna muzyka - podczas gry jako Flood lub ostatni ocalony, muzyka staje się dynamiczniejsza, by zintensyfikować doznania
Modyfikacja rozgrywki Flood - Flood porusza się szybciej, inaczej reaguje na pociski oraz posiada specjalne umiejętności, w tym zmodyfikowane silniki odrzutowe
Floodassasynacja - jak moglibyśmy zapomnieć?
Tryb Flood doczekał się także swojej własnej listy medali: