Zawirowania w Naughty Dog. Studio skasowało grę, dla której zrezygnowało z The Last of Us Online

Naughty Dog porzuciło produkcję The Last of Us Online, aby się skupić na produkcji gier dla jednego gracza. Tymczasem jedna z nich została anulowana.
Naughty Dog to doświadczone studio, które od ponad 40 lat tworzy gry single-player, które oferują niezapomniane doświadczenia. Jakiś czas temu studio zdecydowało się porzucić nastawiony na sieciowe rozgrywki spin-off popularnej marki, The Last of Us Online, aby skupić się na produkcjach dla jednego gracza.
Najnowszym powstającym tytułem z myślą o PlayStation 5 jest zupełnie nowa marka, Intergalactic: The Heretic Prophet. Studio deklarowało, że nie chce być znane wyłącznie z tworzenia kolejnych odsłon TLOU, dlatego obecnie próbuje tworzyć więcej niż jedną grę. Jest to jednak niełatwe zadanie i zespół mógł się właśnie o tym przekonać.




Popularny informator DanielRPK ujawnił, że trzy miesiące temu Naughty Dog anulowało projekt, którego produkcja rozpoczęła się po porzuceniu TLOU Online i trwała ponad rok.
Skasowanie tytułu ma związek z tym, że 10 stycznia studio opuścił Vinit Agarwal, który po latach prac nad komponentami dla jednego gracza i online w The Last of Us Part II, Uncharted: Zaginione Dziedzictwo i Uncharted 4: Kres Złodzieja, otrzymał możliwość przewodzenia nowej, a finalnie skasowanej, pozycji.
Zatem na skutek tej decyzji, w Naughty Dog miałyby powstawać nie trzy a dwie gry, gdyż oprócz Intergalactic: The Heretic Prophet, studio ma jeszcze pracować nad nieujawnionym tytułem, któremu przewodzi dyrektor kreatywny Uncharted: Zaginione Dziedzictwo, Shaun Escayg.