Company of Heroes 3 intryguje dynamiczną kampanią i systemem destrukcji otoczenia. Autorzy chwalą się grafiką

Gry
792V
Company of Heroes 3 intryguje dynamiczną kampanią i systemem destrukcji otoczenia. Autorzy chwalą się grafiką
Bartosz Dawidowski | 13.01.2022, 10:22

Jedną z większych atrakcji w Company of Heroes 3 ma być zaawansowana destrukcja budynków, co będzie sprawiać, że pole walki będzie się dynamicznie zmieniać w trakcie rozgrywki.

Autorzy doskonale zapowiadającego się Company of Heroes 3 przygotowali na przełomie roku nowy dziennik dewelopera, w którym omawiają dynamiczną Kampanię, którą znajdziemy w tej strategii czasu rzeczywistego. Deweloperzy podkreślają, że każdy scenariusz może się tutaj rozegrać na różne sposoby - SI uwzględnia zmiany w sytuacji bojowej i dostosowuje się do naszych poczynań.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kolejne, ciekawe materiały wideo dotyczą cały czas rozwijanego systemu destrukcji otoczenia (nie tylko budynków, ale też pojazdów czy drzew) w Company of Heroes 3. Ten system jest ważny nie tylko ze względów estetyki, ale również z tego powodu, że zmienia krajobraz pola walki, pozbawiając oddziałów osłony przed ostrzałem. Każdy ze zniszczalnych obiektów w Company of Heroes 3 rozpada się "etapami". Deweloperzy zadbali o kilka faz destrukcji, co widać świetnie na poniższych filmikach.

Niestety wciąż nie poznaliśmy dokładnego terminu premiery Company of Heroes 3.

https://youtu.be/4YGZxd3DSZU
https://youtu.be/Cy7Q49dD8oc
https://youtu.be/9u2dC5VJWB0
https://youtu.be/i5_uc9Yalwk
https://youtu.be/ZwiSEYMdOP0

Źródło: https://community.companyofheroes.com/coh-franchise/company-of-heroes-3/forums/1-general-discussion/threads/2212-company-of-heroes-3-destruction-overview-part-1-modeling-fracturing

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper