Far Cry 6 ulepszany przez Ubisoft. Trzeci patch poprawia wyświetlanie tekstur HD

Far Cry 6 nie zachwycił recenzentów (średnia od dziennikarzy: 7,4/10; od graczy 4,6/10 na Metacritic). Jednym z problemów tej produkcji są bugi, nad których eliminacją pracuje Ubisoft.
Francuski wydawca opublikował właśnie trzeci patch do Far Cry 6. Tym razem najważniejsze zmiany dotyczą wydania xboksowego i pecetowego. Na komputerach osobistych poprawiono przede wszystkim wyświetlanie tekstur z pakietu HD (w szczególności na sprzęcie posiadającym mniejsze ilości VRAM), które wcześniej mogły się rozmywać. Jeśli chodzi o Xbox One, to naprawiono błąd, który powodował, że DLC z Vaasem nie wyświetlało się poprawnie po odpaleniu produkcji. Deweloperzy poprawili też problem z kołem wyboru broni na Xbox One i zacinający się kursor w wersji na Xbox Series X|S.
Patch zajmuje od 10 do 22 GB - w zależności od posiadanej wersji Far Cry 6. Oprócz wspomnianych zmian dotyczących wyłącznie PC i Xboksów we wszystkich wersjach strzelaniny FPP otrzymujemy szereg ulepszeń typu Quality of Life. Ubisoft wspomina o ulepszeniu wyświetlania HUD i przede wszystkim o zwiększeniu rozmiaru tekstu w grze po wybraniu stosownej opcji w menu. Firma naprawiła również przypadki złego wyświetlania modeli NPC podczas dłuższych sesji kooperacyjnych.




Przypominam, że niedawno do Far Cry 6 wprowadzono DLC z Vaasem, jednym z najbardziej kultowych antagonistów nie tylko w serii Far Cry, ale w ogóle w historii marki.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Far Cry 6.