Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 19.11.2021 14:56
PlayStation odcina się od Activision - PS5 PS4
3714V

PlayStation odcina się od Activision. Sony usunęło reklamę Call of Duty: Vanguard

Nie musieliśmy długo czekać na pierwsze działania Sony. Korporacja zdecydowała się usunąć reklamę Call of Duty: Vanguard, która jeszcze przed pojawieniem się nowych informacji o aferze w Activision-Blizzard zdobiła główną stronę PlayStation.

Jim Ryan i Phil Spencer skomentowali ostatnie wydarzenia w Activision-Blizzard, ale jak widać japońska korporacja postanowiła zareagować i w pewien sposób odcina się od promowanej produkcji. Jeszcze wczoraj na witrynie PlayStation mogliście zobaczyć zakładkę z Call of Duty: Vanguard, jednak po wiadomości e-mail wysłanej przez szefa PlayStation, zdecydowano się na znaczący ruch.

Sony od miesięcy zajmuje się promocją Call of Duty: Vanguard, ale w czasie startu darmowego weekendu w trybie sieciowym, korporacja usunęła banner z grą i w pewien sposób odcina się od strzelanki Sledgehammer Games.

„Bloomberg poinformował wczoraj, że dyrektor generalny PlayStation wysłał notatkę do Activision Blizzard o tym, jak planują rozwiązać swoją wewnętrzną sytuację.

Wygląda na to, że PlayStation usunęło Vanguard z polecanej sekcji na swojej stronie.

Dzisiaj vs wczoraj:”

Trudno powiedzieć, czy Sony oraz Microsoft zdecydują się wykonać kolejny ruch, bo raczej korporacje nie odetną swoich platform od Call of Duty – jednej z najpopularniejszych serii na świecie. Możemy jednak podejrzewać, że przynajmniej aktualnie PlayStation i Xbox nie będą promować nowych tytułów Activision-Blizzard.

Źródło: https://www.gamingbible.co.uk/news/call-of-duty-vanguard-pulled-from-playstation-storefront-20211119

Tagi: Activision Call of Duty: Vanguard PlayStation PS4 PS5 Sledgehammer Games sony