Forza Horizon 5 na porównaniu Xbox Series X|S vs. Xbox One vs. PC. Zobaczcie premierowy zwiastun

News
3355V
Forza Horizon 5 na porównaniu Xbox Series X|S vs. Xbox One vs. PC. Zobaczcie premierowy zwiastun
Iza Łęcka | 04.11.2021, 09:33

Materiały z Forza Horizon 5 pojawiają się niczym grzyby po deszczu. Pozycja Microsoftu wprawi w zachwyt wielu użytkowników Xboksów Series X|S, ale jak tytuł wygląda i działa na poprzedniej generacji? Sprawdźcie szczegółowe porównanie.

Od godziny 8:01 możecie zapoznać się z naszą recenzją Forzy Horizon 5, która aktualnie plasuje się na fotelu lidera wśród najlepiej ocenianych gier 2021 roku. Playground Games dostarczyło znakomite wyścigi, które zaoferują odbiorcom mnóstwo atrakcji i ekscytującą rozgrywkę.

Nie każdy już teraz decyduje się na zakup Xboksów Series X|S, dlatego przekonajmy się, jak najnowsza odsłona festiwalu prezentuje się na starszych konsolach. Tak przedstawiają się konkrety dotyczące rozdzielczości i płynności animacji:

  • Xbox One: 1080p/30fps
  • Xbox One X: 2160p/30fps
  • Xbox Series S: 1440p/30fps lub 1080p/60fps
  • Xbox Series X: 2160p/30fps lub 2160p/60fps

Okazuje się, że Forza Horizon 5 w trybie jakości na Xboksie Series X odpowiada najwyższym ustawieniom na PC. Jeśli jednak zdecydujecie się na podkręcenie płynności (60 fps), zobaczycie obniżoną jakość cieni, odbić, okluzji otoczenia, tekstur i roślinności. Xbox Series S oferuje pewne różnice w teksturach w porównaniu z Xboksem Series X i PC, a wersje z poprzedniej generacji (Xbox One i Xbox One X) wykorzystują odbicia o niższej jakości (lepsze na OneX), uzyskując przybliżone rezultaty do Xboksa Series X|S w trybie wydajności.

Xbox One X nie posiada trybu wydajnościowego 60 klatek na sekundę, ale jak wskazano na poniższym materiale, wszystkie wersje gry oferują „perfekcyjny framerate we wszystkich trybach”. Produkcja na Xboksie One X posiada podobną ilość zieleni co na Xboksach Series X|S w trybie wydajności.

Playground Games uwzględniło także czasy wczytywania, które są 4 razy krótsze na najnowszych sprzętach – wyścigi w wersji na Xboksa One i Xboksa One X mają kilka dodatkowych ekranów ładowania. Gracze mogą również dostrzec mniejszą liczbę postaci niezależnych i gorszą odległość rysowania obiektów na Xboksie One.

Źródło: YouTube.com

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych