Przemysław Małecki Przemysław Małecki 19.06.2012 23:28
Castlevania bez labiryntów na 3DS
730V

Castlevania bez labiryntów na 3DS

Osoby, które spodziewały się, że Castlevania wracając na konsolę Nintendo zaoferuje labiryntową konstrukcję poziomów mogą poczuć się rozczarowane. David Cox z Mercury Steam określił inny styl, w jakim ma podążyć Mirror of Fate.

xxxxx

Zdaniem Coxa, Castlevania na 3DS najwięcej zapożycza z klasyka na 8-bitowego NES-a: Castlevania III: Dracula's Curse, z opcją wyboru ścieżek jakimi chcemy podążyć i elementami eksploracji w platformówkowej konwencji. Swoją decyzję tłumaczy w następujący sposób:

 

"Nie chcieliśmy zrobić stylu "Metroidvania" ponieważ ten styl jest cholernie trudny. Na starcie w zasadzie nic nie masz, a na koniec gry masz wszystko i jesteś super mocny. My chcieliśmy zrobić grę, która na wstępie jest łatwa, a z każdym etapem staje się trudniejsza i trudniejsza. Eksploracji oczywiście nie zabrakło, ale nie chcieliśmy mieć gry, gdzie musisz biegać z jednego końca zamku na drugi i zbierać przedmioty. Chcemy opowiedzieć historię, tak aby graczom spodobała się przygoda."

Tagi: