Resident Evil Village. Kapitalne zestawienie gry oraz motion capture pokazuje możliwości technologii

News
601V
Resident Evil Village. Kapitalne zestawienie gry oraz motion capture pokazuje możliwości technologii
Kajetan Węsierski | 16.10.2021, 13:30

Technologia pędzi dziś w zawrotnym tempie, a rozwój branży gier na przestrzeni ostatnich lat jest tego najlepszym dowodem - za kulisami dzieje się prawdziwa magia.

W świecie Resident Evil dzieje się obecnie naprawdę sporo, a przecież poprzednia odsłona, Resident Evil Village, debiutowała zaledwie kilka miesięcy temu (naszą recenzję możecie przeczytać w tym miejscu). Capcom nie zamierza osiadać na laurach i odpoczywać, a według ostatnich doniesień, studio szykuje dla nas aż siedem porządnych ogłoszeń związanych z kultową dziś marką.

To, jak dziś wyglądają kolejne odsłony serii oraz jak mocno straszą i działają na wyobraźnię, w dużej mierze zawdzięczamy niebywałemu postępowi technologicznemu, który pędzi na naszych oczach. I choć międzygeneracyjne przeskoki nie robią już tak ogromnego, wizualnego wrażenia, to cały czas postępuje proces poprawiania konkretnych detali i usprawnianie gry aktorskiej przekładanej do wirtualnych światów.

W tym ostatnim kapitalnie pomaga technologia motion capture. Na twitterowym koncie GameSpotu pojawił się fenomenalny materiał, który zestawia ze sobą nagrania na planie zdjęciowym do Resident Evil Village oraz to, jak ostatecznie wyglądały po procesie produkcyjnym w grze. Robi to ogromne wrażenie i pokazuje jednocześnie, jak wiele pracy wymaga.

Źródło: https://twitter.com/GameSpot/status/1449110331612147715

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych