Odwieczny dylemat: 30 czy 60 fpsów?
Gry
2758V
X360
Gracze wiecznie spierają się oto, czy lepiej postawić jest na bogatą w detale oprawę i technologię, czy może kosztem tego zapewnić grze płynną animację na poziomie 60 klatek na sekundę. W przypadku Forza Horizon deweloper ma również swoje priorytety.
Gracze wiecznie spierają się oto, czy lepiej postawić jest na bogatą w detale oprawę i technologię, czy może kosztem tego zapewnić grze płynną animację na poziomie 60 klatek na sekundę. W przypadku Forza Horizon deweloper ma również swoje priorytety.
Dalsza część tekstu pod wideo
Wybrane okazje dla Ciebie
Fotel DIABLO CHAIRS X-Fighter Normal Size Czarny
-100 zł
Kup teraz
697 zł
Figurka MINIX Elvis White
0 zł
Kup teraz
48.99 zł
Kierownica VOLKANO VX-136-BKRD VX Gaming Precision (PS4/PS3/PC/XBOX ONE/XBOX 360/NINTENDO SWITCH)
0 zł
Kup teraz
299.99 zł
Zestaw figurek SUPERBUZZ Stumble Guys Sezon 2 SG3204B
-3 zł
Kup teraz
39.99 zł
Ralph Fulton z Playground Games, studia odpowiedzialnego za grę, tak tłumaczy wybór 30 fpsów w przypadku nowej Forzy:
"To jest coś, o czym rozmawialiśmy o z Turn 10 już na samym początku. 60fpsów to bardzo ważny element marki Forza Motorsport. Ale to, co chcemy zrobić, czyli osadzenie akcji w otwartym świecie, wprowadzanie cyku dnia i nocy oraz wiele innych, technologicznych aspektów, oznacza, że nie bylibyśmy w stanie zrobić tych wszystkie rzeczy chcąc zachować płynną animację w 60 klatkach na sekundę"
- tłumaczy Ralph. Chwilę potem wymienia także część elementów, które miały ogromny wpływ na taką, a nie inną decyzję. Są to chociażby niebo ze zmieniającymi się dynamicznie zachmurzeniem czy poruszające się słońce, dzięki któremu obserwujemy naturalnie układające się cienie (zarówno obiektów na trasie jak i wewnątrz samochodu). Wszystko to odbywa się oczywiście w czasie rzeczywistym. A jak wy się na to zapatrujecie? Czy 30 fpsów jest dla Was problemem?
Pełną wersję Gravity Rush wygrywa Stefan Grot.