Iza Łęcka Iza Łęcka 30.09.2021 08:22
God of War: Ragnarok i Christopher Judge
3119V

God of War: Ragnarok został opóźniony przez aktora głosowego. Christopher Judge zdradza szczegóły

God of War: Ragnarok zostało opóźnione, lecz Santa Monica Studio nigdy oficjalnie nie ujawniło, dlaczego zdecydowano się zmienić datę premiery nowej przygody Kratosa. O pracach nad grą opowiedział jednak Christopher Judge, który zdradził, że to jego problemy wpłynęły na kalendarz wydawniczy produkcji.

God of War: Ragnarok miał trafić na rynek w 2021 roku, jednak Sony ogłosiło opóźnienie debiutu. Decyzja wywołała duże niezadowolenie wśród społeczności skupionej wokół marki PlayStation, a deweloperzy musieli stawić czoła różnym przejawom rozgoryczenia, między innymi groźbom.

Do sprawy odniósł się jednak Christopher Judge – aktor użyczający głosu Kratosowi i prezentujący jego ruchy musiał przejść skomplikowane operacje, co spotkało się z ogromnym zrozumieniem ze strony deweloperów z Santa Monica Studio. Zespół zaczekał, aż artysta powróci do pełni sprawności:

„Teraz 100% szczerości. Muszę być szczery. To nie zostało zatwierdzone przez nikogo. Do ukochanego fandomu, Ragnarok został opóźniony z mojego powodu. W sierpniu 2019 nie mogłem chodzić. Musiałem mieć operację pleców, wymienione oba biodra i operację kolana. Czekali na mnie aż wyzdrowieję”.

Judge podkreślił, że jego problemy ze zdrowiem były przyczyną opóźnienia – ze względu na skomplikowany proces zdrowienia nie mógł on zawitać w studiu nagrań ani przystąpić do kolejnych sesji motion capture w scenach z Kratosem. Przypomnijmy, że Amerykanin zastąpił Terrence'a C. Carsona w roli boga wojny.

Aktor zaznaczył, że żaden z przedstawicieli studia nie miał do niego pretensji, nie pojawiły się zarzuty typu „za kogo ty się uważasz?”, a mógł liczyć tylko na miłość i wsparcie. Twórcy nigdy nie określili powodu zmiany terminu – wydaje się bardzo prawdopodobne, że pragnąc zapewnić spokój swojemu współpracownikowi, nie chcieli narazić go na negatywne reakcje czy ataki ze strony zatwardziałych fanów serii.

„Nie mogę o tym mówić, ale powiedziałem wszystkim zaangażowanym, że to jest najbardziej szlachetna rzecz, o jakiej kiedykolwiek słyszałem w tym biznesie. Wszyscy zaangażowani we franczyzę GofW wkładają swoje serca i dusze w każdy kadr, który widzicie. Chcę podziękować wszystkim, którzy pozwolili mi grać...”

Co ciekawe, Christopher Judge ujawnił, że po rezygnacji Cory'ego Barloga ze stanowiska reżysera gry chciał odejść z projektu. Przekonał się jednak, że Eric Williams poradzi sobie z nową odsłoną:

Na wiadomości odpowiedział także Barlog, wyrażając swoje wsparcie:

Źródło: Twitter:iamchrisjudge, corybarlog

Tagi: God of War: Ragnarok Santa Monica Studio Sony Interactive Entertainment