Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 16.09.2021 14:13
God of War Ragnarok Kratos
3237V

God of War Ragnarok ze szczegółami. Dlaczego twórcy zakończą sagę i jakie błędy zostaną wyeliminowane?

Santa Monica Studio zmierzy się z dużym zadaniem zaproponowania nowej przygody historii Kratosa. W sprawie gry wypowiedzieli się Eric Williams oraz Cory Barlog, którzy mają ogromny wpływ na rozwój obu przygód Kratosa w mitologii nordyckiej.

God of War Ragnarok został zaprezentowany na PlayStation Showcase i Santa Monica Studio jest już gotowe, by małymi krokami przygotowywać graczy na premierę gry. Nadal nie wiemy, kiedy tytuł ostatecznie zadebiutuje, ale Eric Williams (reżyser gry) oraz Cory Barlog (reżyser God of War z 2018 roku) udzielili wywiadu YouTuberowi o pseudonimie Kaptain Kuba.

W trakcie rozmowy zostało poruszonych kilka wątków i jak się okazuje – to już Cory Barlog postanowił zrezygnować z planu przygotowania trzech przygód w mitologii nordyckiej, ponieważ stworzenie produkcji trwałoby za długo:

„To była decyzja Cory'ego, by zakończyć sagę nordycką po 2 grach. Jednym z najważniejszych powodów było to, że opracowanie pierwszej produkcji zajęło 5 lat, druga gra potrzebuje podobnego czasu. Trzecia nordycka pozycja oznacza, że potrzebowalibyśmy około 15 lat na ogarnięcie jednej historii, a to po prostu za długo”.

Deweloperzy wspomnieli również, że studio słyszało narzekania graczy na małą różnorodność wrogów w poprzedniej opowieści Kratosa i God of War Ragnarok zapewni znacznie więcej przeciwników. Wydarzenia mają także skupić się na Ostrzach Chaosu, którego powrót został już potwierdzony na ostatnim materiale.

Przedstawiciele Santa Monica Studio są również przekonani, że gracze będą „pod wrażeniem, gdy zobaczą osadę NPC, postacie i wrogów”.

Źródło: Twitter: Okami13_
YouTube.com

Tagi: God of War: Ragnarok Santa Monica Studio Sony Interactive Entertainment