Marvel Strażnicy Galaktyki na kolejnym materiale. Twórcy wykorzystają ray tracing i DLSS

Gry
828V
Marvel Strażnicy Galaktyki na kolejnym materiale. Twórcy wykorzystają ray tracing i DLSS
Wojciech Gruszczyk | 24.08.2021, 16:28

Eidos Montreal małymi krokami szykuje się na wielką premierę gry w świecie Marvela. Studio podczas projektowania fabularnej produkcji współpracowało z firmą NVIDIA, by zadbać o ładniejszą grafikę i płynniejszą rozgrywkę. Zobaczcie nowy zwiastun, który prezentuje Rakera.

Nie możemy jeszcze mówić o wielkiej promocji Marvel: Strażnicy Galaktyki, ponieważ deweloperzy tylko od czasu do czasu publikują nowe materiały, który potwierdzają pojawienie się w grze poszczególnej postaci. Dzisiaj nie jest inaczej – Grand Unifier Rake, czyli przywódca Uniwersalnego Kościoła Prawdy zawitał do pozycji Eidos Montreal.

Dalsza część tekstu pod wideo

Najnowszy trailer ma jednak ważne zadanie – potwierdza nawiązanie współpracy deweloperów z firmą NVIDIA. Gracze na PC będą mogli liczyć na wsparcie dwóch technologii:

„Marvel's Guardians of the Galaxy łączy oryginalną fabułę i elektryzującą rozgrywkę dla jednego gracza z awangardową estetyką. Dzięki dodaniu ray tracingu i technologii NVIDIA DLSS pecetowi gracze będą mogli cieszyć się świetną atmosferą tego niezwykłego wszechświata oraz rozgrywką w jeszcze wyższej wydajności". - Olivier Proulx, starszy producent, Eidos-Montréal

Eidos Montreal zrezygnowało z kooperacji, więc możemy liczyć, że tytuł pod względem grafiki zapewni naprawdę wysoki poziom. NVIDIA podkreśla, że zaprezentowany materiał pochodzi z gry – jest to przerywnik filmowy nagrany w 4K dzięki mocy GeForce RTX 3080.

Marvel Strażnicy Galaktyki zadebiutuje pod koniec października, więc pewnie dopiero w przyszłym miesiącu zobaczymy większe zwiastuny, które przybliżą nam wizję Eidos Montreal.

Źródło: Informacja prasowa: NVIDIA

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper